Kävin lukemassa Kansan Uutisista Mike Pohjolan kirjoituksen: Eikö Perussuomalaisia saa sanoa rasisteiksi? Hämmennyin aluksi, ja luin keskustelupalstan läpi.
Kyllä oli keskustelupalstan kirjoittajat pihalla nykyajan politiikasta. Siellä käytiin yhden vastaajan kimppuun ilman mitään järkevää syytä. Oli siellä mukana myös hyviä kirjoituksia...
Tällä palstalla on tämä haukkuminen ihan yleistä. Verratkaa muiden puolueiden kirjoituksiin, niin täällä asuu häiriköt.. Ihan, vaan neuvoksi... Häiriköt näyttävät oman tyhmyytensä täällä...
Hämmästyin..
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
niin oli.. nyt on kirjoitukset siistiää
- Anonyymi
Oli Pohjolalta huono kirjoitus. Karmeita kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli Pohjolalta huono kirjoitus. Karmeita kommentteja.
Kaikkien pitäisi olla jotain kommunisteja niin kuin entisessä Neuvostoliitossa ja itkee kun persut ei ole niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien pitäisi olla jotain kommunisteja niin kuin entisessä Neuvostoliitossa ja itkee kun persut ei ole niitä
Voi ei....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei....
Persuja ei kiinnosta olla joku helkatin kommari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja ei kiinnosta olla joku helkatin kommari.
Ei niin.....
- Anonyymi
Kirjoittajasta huokuu perusteeton viha ja inho.
Kansan uutisethan on propaganda ja uskonto lehti.- Anonyymi
Kyllä MV-lehti ja tuubi pelastavat OIKEAN tiedonsaannin, no hätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä MV-lehti ja tuubi pelastavat OIKEAN tiedonsaannin, no hätä.
Enpä ole lukenut niitä. Sinä ilmeisesti luet kun tiedät.
- Anonyymi
Tosijuttuja!
- Anonyymi
KU on satusetien päiväkerho. Tai iltakerho.. mutta satuja ne osaa vääntää.
- Anonyymi
Melkosta soopaa!
- Anonyymi
Rasismikortin käyttäjät ovat Husun uskollisia seuraajia ja äänestäjiä.
- Anonyymi
Niin on..
- Anonyymi
Tämä Mike Pohjolan kirjoitus on hyvä ja täyttä asiaa. Kannattaa lukea, etenkin persujen.
https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4119142-mike-pohjola-eiko-perussuomalaisia-saa-sanoa-rasisteiksi?ref=popular- Anonyymi
Mike Pohjola. Pohjolan pitkätukkaisin kalju. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mike Pohjola. Pohjolan pitkätukkaisin kalju. :)
Juicella oli pitempi.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Kansanuutiset on isänmaaton Kremlin renki jota Nliitto tuki se oli
Tiedontantajan ohella ainoa lehti suomeksi jota sai Nliiton hotelleista
Kyseessä on perseestä oleva vasemmistoliitto joka sitä julkaiseen ja vasemmistoliiton ääenstäjät ovat rasisteja
Kansalla tämän lehden kanssa ei ole mitään tekemistä ja lehden nimi on kopioitu natsi-Saksasta, jossa oli Kansanhuomioitsija Völkischer Beobachter
Kansan uutisten edeltäjät ovat tuominneet Väinö Linnan Tuntemattoman sotilaan Venäjää mollaavana kultuurisesti ja toimiteen yhteistyössä Neuvostoliiton ja natsi-Saksan liiton tukemiseksi
ns. Molotov–Ribbentrop-sopimus 1939
joka johti Nliiton rikolliseen hyökkäykseen Suomeen talvisodassa- Anonyymi
Pässi toitelee itseään ja valeitaan monessa kepjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pässi toitelee itseään ja valeitaan monessa kepjussa.
Ientulehdus voi edetessään johtaa hampaan heilumiseen ja jopa irtoamiseen. Siihen ei pitäisi suhtautua vähätellen. Suun ja hampaiden tutkimuksessa mitataan ientaskujen syvyys ja arvioidaan hampaiden kiinnityskudosten tulehduksen aste sekä vaurioiden laajuus. Potilas itse ei osaa tilanteen vakavuutta arvioida koska välttämättä ei ole muita oireita kuin punoittavat, hiukan turvonneet tai herkästi vertavuotavat ikenet.
- Anonyymi
Nykyään persut ovat Kremlin renkejä.
Ennen oli ennen ja nyt on nyt-
Persut tulleet kommunistien tilalle Kremlin rengeiksi.
- Anonyymi
Tynkkysen analyysi Kansauutisten iljettävästä petoksesta
https://www.suomenuutiset.fi/tynkkynen-suorapuheinen-mediapoliitikko-keskeisena-tavoitteena-maahanmuuttopolitiikan-kiristaminen-kansalaiset-eivat-enaa-halua-kuulla-itsestaanselvyyksia-latteuksia/- Anonyymi
Mutta Tynkkynenhän hankki itsellee miesmorsiamen Afrikasta!
- Anonyymi
No oliko uutisointi jotenkin uskottavampaa, kun sen luki Suomen Uutisista?
Kansan Uutiset? -> propagandalehti
Suomen Uutiset? -> propagandalehti
- Anonyymi
Afrikkalainen miesmorsian on nyt persulassa pop?
Persu saa olla suvakki, mutta ei kukaan muu????????- Anonyymi
Höpö, höpö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö!
Sebastian Tynkkynen. Puolueen puheenjohtajistoon kuuluva.
Siinä sinulle höpö höpöä höpöttelilä höpönassu.
- Anonyymi
Tarviiko vasemmistomiehen hallita vaimon kehoa ja ottaa vaikka viisi vaimoa?
jos kerran syyriairak miehiä ihannoi ja haluaa maahan - Anonyymi
Niinpä, nämä Persukriittisen palstahäiriköt vain peräänkuuluttavat kokoajan asiallista ja älykästä keskustelua, kuitenkaan itse kykenemättä siihen koskaan.
- Anonyymi
Minä olen ylpeä realisti ja Perussuomalainen! Puolueen jäsenet ovat niin kuin nimikin kertoo tavallisia Suomalaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Älä anna sen nousta päähän.
- Anonyymi
Täällä ei taida puolue kirjotella, eikä kyllä taida suuremmin PerusSuomalaisetkaan täällä viihtyä. Aloittaja ei varmaan oikein ole päässyt jyvälle ja ymmärtänyt, että ne valheelliset ja Persuja haukkuvat kirjoitukset joita tämä palsta on täynnä, eivät ole Persujen kirjoittamia, vaan itseään "persukriittiseksi" kutsuvan, asiallista ja älyllistä keskustelua kaipaava antipersu.
- Anonyymi
Persujen trolliarmeijan heikoimmat lenkit esiintyvät tällä palstalla?
- Anonyymi
Kuitenkin kiinnostaa käydä katsomassa.. :)
- Anonyymi
Mikä vassareissa on niin mukavaa, kun meidän pikkutyttöjä käyttää ulkomailta tulleet äijät hyväkseen? Mua ällöttää tuollainen touhu, yäks!
- Anonyymi
Mike Pohjolalta erittäin hyvä kirjoitus ja täyttä faktaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235