Voi että ketuttaa kun minulla oli jo melkein täydellisen valkoinen tukka ja tasainen väri niin nyt sitten meni hiukset pilalle kun värjäsin sillä liven metallin harmaalla värillä hiukset.. ihan kauhean tummat siniharmaat hiukset tuli.. millä saan tämän korjattua? Kultaisella hiusvärillä??
Hiuksista tuli siniharmaat!
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Näissä keltaisuutta poistavissa harmaannuttavissa väriaineissa on vastaväriä, eli sinistä. Tällöin voi käydä noin että valkoiseksi luonnollisesti vaalentunut tukka muttuukin sinertäväksi.
Ihmettelen miksi nuoret naiset haluaa näyttää vanhuksilta ja värjää hiuksensa harmaaksi. Itse värjään mieluummin suomalaistyyliseksi oljenvaaleaksi, niin näyttää luonnolliselta.- Anonyymi
Meikä myös kummeksuu noita mummuhiuksia , tykkään vaaleista ,mutta , en valkoisista tai harmaista hiuksista, kylmän vaaleat on hienot ja niissä lämpimiä raitoja.
Minun luottokampaajani osaa tehdä näitä.
- Anonyymi
Ihmettelen, että miksi pitää värjätä lainkaan.
- Anonyymi
Mene kampaajalle
- Anonyymi
Älä missään nimessä mitään kultaista vedä päälle, sitte hiuksesi tulevat olemaan sammaleen sameat vihreät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259