Pienen kullin kirous

SnowWhite

Enkä turhasta vouhota!

Tapasin hauskan miehen. Kaikin puolin juuri sellaisen, josta pidän. Tapailtiin, tutustuttiin, vietettiin aikaa - mentiin sänkyyn. Voi helvetti! Voi helvetti mikä pettymys! En mä kaipaa mitään yli-inhimillistä melaa, joka halkaiseen mut kahtia, mutta hei - ei se kutakuinkin prinssinakin kokoinen tynkä tuntunut juuri missään!!

Okei, puristin lantion lihaksia niin, että silmissä musteni ja sain jonkinlaisen tuntuman, mutta ei siinä kyllä nautinnosta voi puhua.

Miehen penis oli siis pienempi, kuin tavallinen popsi grillinakki. Ehkä vähän pidempi, kuin prinssinakki, mutta ohuempi. Eli tuntui jokseenkin samalta, kuin työntäisi tamponin sisuksiinsa.

Mä en tajua ihmisen anatomiaa ja sitä naurettavaa, naurettavaa pientä kullia!

En tiedä kenelle olisin raivoissani - miehelle niistä lupaavista elkeistä, vai?!

23

11971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jube

kenelle olisit raivoissasi?!? et oo ämmä tosissas!
      mistä ihmeen lupaavista elkeistä? luuletko että pienimunaiset miehet ovat sitten kaikilla muilla elämän osa-alueilla aivan täysiä luusereita...
      sä voisit vaikka mennä joo nyt mesoomaa sille kundille, että sä oot niin hirveen pettyny ku sillä olikin niin pieni pippeli ja kuinka raivoissas oot sille. mee ihmees, kaveri varmaa ampuis eka sut ja sit ittesä.

• SnowWhite

mistä moinen raivoisa vastareaktio - että piti ihan ämmitellä ;)

En todellakaan kuvittele, että pienimunaiset ovat luusereita, olisit pyytänyt tarkentamaan mitä nuo lupaavat elkeet olivat hyvä mies, jos kerran kiinnostaa!

En tietenkään loukkaisi häntä menemällä "mesoomaan". Pidän hänestä, mutta kyllä se kuule niin on, että ei sen kokoisella munalla vietetä täysipainoista heteroseksuaalista rakkauselämää sängyssä - ei vaikka kuinka tahtoa löytyisi. Joo ja onhan niitä apuvälineitä, tiedetään..

• jube
        SnowWhite kirjoitti:

mistä moinen raivoisa vastareaktio - että piti ihan ämmitellä ;)

En todellakaan kuvittele, että pienimunaiset ovat luusereita, olisit pyytänyt tarkentamaan mitä nuo lupaavat elkeet olivat hyvä mies, jos kerran kiinnostaa!

En tietenkään loukkaisi häntä menemällä "mesoomaan". Pidän hänestä, mutta kyllä se kuule niin on, että ei sen kokoisella munalla vietetä täysipainoista heteroseksuaalista rakkauselämää sängyssä - ei vaikka kuinka tahtoa löytyisi. Joo ja onhan niitä apuvälineitä, tiedetään..

"et oo ämmä tosissas" se vaan jotenki kuulosti mun mielestä hauskan sointuvalta tai jotain, en kirjottanu sitä loukatakseni (ainakaa paljoo)... mutta en mä silti ymmärrä miks sä olisit vihanen sille tyypille, ei se mahda sille nakillee mitään.

mitä muuten nuo lupaavat merkit oli? ruumiin pituus ja peniksen pituus ei ole verrannollisia keskenään... sen varaan ei kannata ikinä laskea, tosiaan 190 cm kundilla voi olla tuollanen "nakki" kun taas 160 cm kundilla saattaa olla "HK:n sininen" ja toisin päin.

ja hei! ei siitä kannata olla vihanen edes itselleen, et sä sitä olis voinu mistään päätellä, että sillä oli niin pikkunen.

eikä varmaan kannata hirveesti huolehtia, että tulisi samanlainen vastaan toista kertaa, tollaset vehkeet on hyvin harvinaisia. Esim. kinseyn tukimuksessa peniksen koosta otos oli 3500 miestä, ja lyhkäsin peli oli 9,5 cm erektiossa, ja niitäkin taisi olla vain muutama...

• SnowWhite
        jube kirjoitti:

"et oo ämmä tosissas" se vaan jotenki kuulosti mun mielestä hauskan sointuvalta tai jotain, en kirjottanu sitä loukatakseni (ainakaa paljoo)... mutta en mä silti ymmärrä miks sä olisit vihanen sille tyypille, ei se mahda sille nakillee mitään.

mitä muuten nuo lupaavat merkit oli? ruumiin pituus ja peniksen pituus ei ole verrannollisia keskenään... sen varaan ei kannata ikinä laskea, tosiaan 190 cm kundilla voi olla tuollanen "nakki" kun taas 160 cm kundilla saattaa olla "HK:n sininen" ja toisin päin.

ja hei! ei siitä kannata olla vihanen edes itselleen, et sä sitä olis voinu mistään päätellä, että sillä oli niin pikkunen.

eikä varmaan kannata hirveesti huolehtia, että tulisi samanlainen vastaan toista kertaa, tollaset vehkeet on hyvin harvinaisia. Esim. kinseyn tukimuksessa peniksen koosta otos oli 3500 miestä, ja lyhkäsin peli oli 9,5 cm erektiossa, ja niitäkin taisi olla vain muutama...

että toistamiseen osuis mun kohdalle?! Toivotaan niin :)

Enhän mä tyypille ookaan vihainen, viestissäni vain pohdin, että kenelle tässä pitäis olla vihainen. Koska raivostuttavaahan toi on..

Voihan olla, että tulkitsin täysin väärin, mutta ne lupaavat merkit olivat lähinnä miehen puheita - ei mitään suoranaista kehuskelua, mutta jotain vihjailua "siihen suuntaan". Ehkä enemmän nonverbaalia viestintää siitä, että hän on "loistava rakastaja" :) Ehkä liittyi flirttiin ja tulkitsin väärin, en tiedä. Toisaalta voihan olla, että hän on aiemmin saanut sellaista palautetta, mistä mä tietäisin.

Voihan sitä olla loistava rakastaja monella eri tavalla - ei pelkästään koolla loistamalla, mutta tämä mies oli sängyssä jotenkin erityisen suorituskeskeinen.

No olen melko kokematon mitä seksiin tulee siinä mielessä, että kovin monia eri miehiä en ole koeajanut - vielä :) Astuin vastikään sinkkumarkkinoille ja tätä se kai sitten joskus on..

• wolf
        SnowWhite kirjoitti:

että toistamiseen osuis mun kohdalle?! Toivotaan niin :)

Enhän mä tyypille ookaan vihainen, viestissäni vain pohdin, että kenelle tässä pitäis olla vihainen. Koska raivostuttavaahan toi on..

Voihan olla, että tulkitsin täysin väärin, mutta ne lupaavat merkit olivat lähinnä miehen puheita - ei mitään suoranaista kehuskelua, mutta jotain vihjailua "siihen suuntaan". Ehkä enemmän nonverbaalia viestintää siitä, että hän on "loistava rakastaja" :) Ehkä liittyi flirttiin ja tulkitsin väärin, en tiedä. Toisaalta voihan olla, että hän on aiemmin saanut sellaista palautetta, mistä mä tietäisin.

Voihan sitä olla loistava rakastaja monella eri tavalla - ei pelkästään koolla loistamalla, mutta tämä mies oli sängyssä jotenkin erityisen suorituskeskeinen.

No olen melko kokematon mitä seksiin tulee siinä mielessä, että kovin monia eri miehiä en ole koeajanut - vielä :) Astuin vastikään sinkkumarkkinoille ja tätä se kai sitten joskus on..

Ehkäpä se suorituskeskeisyys johtuu juuri siitä, että mieskin tietää, että kalu on pieni ja yrittää tehdä kaikkensa sen kompensoimiseksi(?).

Voin puhua omasta kokemuksesta. Kalu minulla on aivan normaali, mutta minulla oli pitkään erektio-ongelmia, vaikka olen vielä alle kolmekymppinen. Yritin sängyssä aina ihan liikaa johtuen ongelmasta ja se meni vain pahemmaksi. Kunnes sain tietää, että ongelma johtui eräästä lääkkeestä, jota söin silloin tällöin.

Sääliksi käy kaveria. Tuskin olisit edes kiinnostunut hänestä, jos hän olisi etukäteen antanut ymmärtää, että kalu on alle 10 senttiä. Tämä vielä kommentiksi siihen "etukäteisvihjailuun".

• johon kalikka kolahtaa
        jube kirjoitti:

Näinkö se vanha siisaus meni...?

• mies kun ei oo aikanaan murrosiässä mennyt lekurille,jos dick on lääketieteellisestikkin arvioituna liian pieni siihen annetaan vissin jtn hormonihoitoa.

• Ymmärrän pettymyksesi,itse olen niitä onnellisia jotka on sanut lahjan.....

• just joo

tämäkin profiili oli poistettu asiattoman sisällön vuoksi! Kertoo siitä että kaikki tämän palstan kirjottajat on sekopäisiä jätkiä.
        PS:minä en ole koska olen nainen!:)

• miksa

väitätkö oikeasti jotta nakin paksuinen? tai viel ohuempikin?!?! ei voi olla olemassa sellaista.. nakkihan on siis 2 senttiä paksu ja se on kuin sormi.. väitätkö että miehen elin oli sormen paksuinen tai ohuempi??? miehen sormen...

ei prkl.. paha kyllä uskoa.

mutta totta maar mä sua siinä tapauksessa ymmärtäisin jos näin asian laita olisi. Nyt vaan jotenkin tuntuu että onko tullut arviointivirhe siellä päässä... (?) =)

• SnowWhite

Ei taida olla niin onnellisesti asiat, että olis arviointivirhe. Kyllä sitä aika läheltä tuli "mittailtua".. Se oli maksimissaan yhtä paksu, kuin tavallinen nakki. Pituus ei ihan yltänyt siihen. Pituudella pystyy kyllä yllättävän hyvin kompensoimaan ohuutta, mutta kun sitäkään ei löytynyt. Laitapa kätesi nyrkkiin niin, että peukalo koskettaa sormien puolivälin niveliä. Nyt kuvittele naisen pieni nyrkki samassa asennossa - tämän miehen muna mahtui tuohon väliin vaivatta (myös pituudeltaan). Eli kyllä se oli yhtä ohut tai jopa ohuempi kuin nakki.

Arvioisin, että korkeintaan 8cm pitkä ja VAJAAT 2cm leveä.

En minäkään HALUAISI uskoa...

• Kymysys2
        SnowWhite kirjoitti:

Ei taida olla niin onnellisesti asiat, että olis arviointivirhe. Kyllä sitä aika läheltä tuli "mittailtua".. Se oli maksimissaan yhtä paksu, kuin tavallinen nakki. Pituus ei ihan yltänyt siihen. Pituudella pystyy kyllä yllättävän hyvin kompensoimaan ohuutta, mutta kun sitäkään ei löytynyt. Laitapa kätesi nyrkkiin niin, että peukalo koskettaa sormien puolivälin niveliä. Nyt kuvittele naisen pieni nyrkki samassa asennossa - tämän miehen muna mahtui tuohon väliin vaivatta (myös pituudeltaan). Eli kyllä se oli yhtä ohut tai jopa ohuempi kuin nakki.

Arvioisin, että korkeintaan 8cm pitkä ja VAJAAT 2cm leveä.

En minäkään HALUAISI uskoa...

Tästäpä tulikin mieleeni, miten miehen komeus ja kalun koko kompensoivat toisiaan naisten silmissä. Kommentteja!

• SnowWhite
        Kymysys2 kirjoitti:

Tästäpä tulikin mieleeni, miten miehen komeus ja kalun koko kompensoivat toisiaan naisten silmissä. Kommentteja!

Kuten varmaan kaikessa muussakin, tässäkin mun mielestä pätee tuo sääntö - ei tarvita mitään ihmeellisyyksiä, ei ainakaan sitä halkoa tai jotain yli-inhimillistä upeaa ulkomuotoa.

Jos mies on todella upea ilmestys (jokaisella tietysti omat mieltymyksensä) ja kaikki osuu ulkoisesti juuri kohdalleen, mutta housuissa on prinssinakki - mitä iloa siitä upeasta ulkomuodosta on :)

Mieluummin ihan ok / tavallisen näköinen mies ja ihan ok / tavallisen kokoinen muna. Näin yksinkertaista :)

Seurustelin pitkään miehen kanssa, joka on mielestäni hauskan näköinen, kemiat kohtasivat ja miehuutta löytyi senteissä n. 16 - kaikki oli juurikin kohdallaan niin kauan, kuin oli :)

• samanlaisia..

..prinssinakkimiehiä :/ Sinkkuillessani törmäsin monenlaisiin komistuksiin ja muutamalla hyvin potentiaalisella ja lähes täydellisellä miehellä oli naurettavan pieni pippeli, samaa luokkaa kuin sinun kokemasi. Mahtaa ottaa miehenkin itsetunnolle, jos pituutta on lähes 190cm ja pippeli on n.8cm ja ohut.

Oikeasti, se on aivan hirveää. Muistan, että kyllä se tuntui, mutta ajattelin koko ajan, että jossain vaiheessa minulla alkaa tekemään mieli kunnon munaa (normaalimittaista).

• miksa taas

siis että 8 senttinen vai? no onhan se jo pieni ei voi muuta sanoa. mutta tosiaan nää arvioinnit voi kanssa mennä metsään.. tyyliin sun pieni 8cm saattaa oikeasti olla 13-14cm ja normi 17-19cm.. esimerkiksi. No toiseen ääripäähän ei se ainakaan näytä menevän =)

• voi se olla totta
        miksa taas kirjoitti:

siis että 8 senttinen vai? no onhan se jo pieni ei voi muuta sanoa. mutta tosiaan nää arvioinnit voi kanssa mennä metsään.. tyyliin sun pieni 8cm saattaa oikeasti olla 13-14cm ja normi 17-19cm.. esimerkiksi. No toiseen ääripäähän ei se ainakaan näytä menevän =)

Naisena aina pelkää-onko se liian suuri.Kerran miehen kanssa joka tosi isokokoinen,harteikas,ei ollut tarkoitus mennäkkään sänkyyn.Niin vain kävi ja kyllä itseäni nolotti,kun hän ihmetteli-onko se edes sisällä!?Olin ottanut häneltä suihin ja kyllä se sitä nakkikokoa oli ja mul varmaan matkalaukkukokoa.

• miksa
        voi se olla totta kirjoitti:

Naisena aina pelkää-onko se liian suuri.Kerran miehen kanssa joka tosi isokokoinen,harteikas,ei ollut tarkoitus mennäkkään sänkyyn.Niin vain kävi ja kyllä itseäni nolotti,kun hän ihmetteli-onko se edes sisällä!?Olin ottanut häneltä suihin ja kyllä se sitä nakkikokoa oli ja mul varmaan matkalaukkukokoa.

joo no toi kokoasiakin voi näköjää tulla koetuksi samaan aikaan samassa tilanteessa kummallakin sukupuolella =)

• SnowWhite

että muilla on samoja kokemuksia ;)

Ymmärrän, että asia on varmasti miehelle aika arka. Sen vuoksi kai tänne nimimerkin suojissa kirjoittelenkin - en ikinä menisi kyseiselle miehelle sanomaan asiasta mitään! (Niinkuin joku tuolla ylempänä ehdotti..) Mutta tosiasia on se, että ei sellaisella värkillä kyllä naista tyydytetä..

Tämä kyseinen kaveri on myös tosi pitkä (190cm) ja fysiikaltaan muutenkin iso. Urheilullinen, raamikas - en koskaan tule käsittämään ihmisen anatomiaa! Kuinka sen kokoisella miehellä VOI OLLA niin säälittävä sukupuolielin!!!??

• miesss
        SnowWhite kirjoitti:

että muilla on samoja kokemuksia ;)

Ymmärrän, että asia on varmasti miehelle aika arka. Sen vuoksi kai tänne nimimerkin suojissa kirjoittelenkin - en ikinä menisi kyseiselle miehelle sanomaan asiasta mitään! (Niinkuin joku tuolla ylempänä ehdotti..) Mutta tosiasia on se, että ei sellaisella värkillä kyllä naista tyydytetä..

Tämä kyseinen kaveri on myös tosi pitkä (190cm) ja fysiikaltaan muutenkin iso. Urheilullinen, raamikas - en koskaan tule käsittämään ihmisen anatomiaa! Kuinka sen kokoisella miehellä VOI OLLA niin säälittävä sukupuolielin!!!??

Väität, että et syytä miestä kokoasiasta, mutta ainakin loukkaat häntä koko ajan haukkumalla hänen penistään naurettavaksi, säälittäväksi jne. Eikö riitä, että olet todennut sen pieneksi?

Harvempi mieskään täällä jaksaa mesota kohtaamistaan todella löysistä pimpoista yhtä paatoksella.

• ..samanlaisia..
        miksa taas kirjoitti:

Sen verran olen noita pippeleitä ja kyrpiä nähnyt, että erotan kyllä 8senttisen 14 senttisestä, joka on ihan normaali. Kyllä näin pieniä pippeleitä on, mutta minkäs teet. Onneksi poikaystävälläni on ihana 18senttinen:)

• Snif

Multa saat lähes 20 senttistä, tuu ottamaan ;D

• pienimunaisista

Tällä ei ole tarkoitus loukata ketään.

Pienimunainen mies meni huoriin ja riisuutui. Huora tokaisi miehelle: Eihän noin pienellä munalla naista tyydytetä.
      Mies vastasi, että itsensä hän tulikin tyydyttämään.

;-)

• Ojassa ollut varastomestari

kun miehille munia jaettiin, niin silloinhan pitkät miehet ottivat ylähyllyltä ne pienet munat ja lyhyet miehet alahyllyltä ne suuret.
        Sama hyllyjako se on nykyäänkin vaikka kenkäkaupassa. Pienimmät ylimpänä.
        Ja silloin, kun pimppejä tehtiin, niin piru makasi ojassa viikate pystyssä ja naiset juoksivat ojan yli. Niinhän siinä taas kävi, että viikate viilsi pieniin naisiin syvemmän vaon kuin pitkiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2278
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1993
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1394
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      894
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe