Olen 11-v tyttö,ja rintani ovat jo vähän kehittyneet ja ajattelin ostaa ensimmäiset rintsikkani.Minkä ikäisenä te hankitte ensimmäiset rintsikkanne.
Minkä ikäisenä aloitte käyttämään rintsikoita
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Olen varmaan väärä henkilö vastaamaan, mutta ihmettelen minkä ihmeen takia hingutaan rintsikoita ennenkuin on edes kunnolla rintoja?
Nehän pilaa jo luonnolliset muodotkin kun törröttävät onttoina paidan alla.
Paras rinta on luomurinta, koosta riippumatta.
Tosi-iso-tissisten voi ymmärtää pitävän rintaliivejä jo terveyssyistä. - Anonyymi
Osta sit a-kokoset. Kyllä niitä voi pitää heti kun rinnat on kasvanu vähänkin. Mut voit olla välillä myös ilman. Ite hankin ekat 12-vuotiaana.
- Anonyymi
Kyllä taisin olla jo 6 vuotias.
- Anonyymi
Emme ala käyttämään emmekä rupea/ryhdy käyttää, van alamme käyttää tahi rupeamme/ryhdymme käyttämään
- Anonyymi
Sukat rintsikoihin täytteeksi
- Anonyymi
sori ku tulee vähän myöhää mut taisin ekat 10vnä hankkia (kunnolliset) ensin tietty "sporttiliivejä" käytin.
- Anonyymi
Tiedoksi kaikille tytöille ja naisille. Sporttiliivit ovat ne rintojen kannalta parhaat liivit. Ne eivät ehkä pullota paidan alta niinkuin push-upit, mutta ne säilyttävät rintojen muodon pitkään. Niin että vielä yli 40 vuotiaallakin DD:n kokoiset rinnat ovat pystyt.
Käyttäkää siis arkena ja nukkuessa sporttiliivjeä. Se takaa että rinnat pysyvät muodossaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738