Pojissamme seuraava asiat. (Poikamme Elia 4v ja Luukas 2v ja Matteus 1v).Noudatamme Oikean Median opetuksia.
Tuoko kristillinen koulu esiin seuraavat faktat
Mies on perheen johtaja ja nainen apu. Poika kasvaa Miehuuteen.
Maailma on tasan 6000v.
Ei ole darwinismia ja ovulaatiota
Ei seksiajatuksia kuin naimisissa
Vapaat aseet kuten Usassa
Saako kristillinen koulu aikaan
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
...tanan provotrolli..!
- Anonyymi
Koulu noudattavat samaa kuin muut. Uskonasiat tuoda an esiin opetuksen lomassa kuten 6000v ja ei seksi ja ei evoluuttio. Perheemme noudattaa omaa kotiopetusta
- Anonyymi
Elämänkoulu, ei muuta. Koti, uskonto ja isänmaa. Suo kuokka ja Jussi.
T.kristitty- Anonyymi
Kannattaisi joskus pysähtyä hieman miettimään, että paljonko Herra itse antoi elämisen mallillaan maan päällä ja puheillaankaan painoarvoa tällaiselle koti, uskonto, isänmaa -ajattelulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi joskus pysähtyä hieman miettimään, että paljonko Herra itse antoi elämisen mallillaan maan päällä ja puheillaankaan painoarvoa tällaiselle koti, uskonto, isänmaa -ajattelulle.
Paljon. Raamattuun on kirjoitettu, joka ei pidä huoli oerhekunnastaan on pakanaakin pahempi ( koti), rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sielustasi, sydämmestäsi, mielestäsi ( uskonto), jokaiselle maalle on asetettu rajat ( isänmaa)
Perusarvojen romuttuminen on yksi suurimpia syitä arvomaailman romuttumiseen nykyyhteiskunnissa. - Anonyymi
Apt. 17: 26-27
Toivottavasti saa aikaan seuraavat asiat:
- Mies on perheen johtaja ja nainen apu.
- Poika kasvaa Miehuuteen. (Tällä alueella on muuten Suomi aivan hukassa)
- Maailma on n. 6000v.
- Ei ole darwinismia ja evoluutiota (siis tieteellisenä totuutena, toivottavasti tämä myös perustellaan asiallisesti)
Toivottavasti ei saa aikaan seuraavia:
- Ei seksiajatuksia kuin naimisissa (eihän tämä yksinkertaisesti pidä paikkaansa, jos pitäisi niin ei kai kukaan, maailmankaan ihminen lankeaisi tällä alueella..)
- Vapaat aseet kuten Usassa- Anonyymi
Seksi ei tule mieleen Jos se ei olisi opetuksessa koulussa ollenkaan. Nyt jo 11v pojat harjoittelee kondoomin laittamista koulussa jollei omaan vehkeeseen niin kurkkuun siis kasvikseen. Luin Seiskasta. Setan juonia.
Jos miehet onat puhtaita niin ei rule abortteja. Mies johtaa ja opettaa naista joka on Heikko astia. Ja tuntee vie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806