niin ei kannata laskea sen varaan, että se tultaisiin joskus kieltämään. Jotain mainonnan rajoitusta saattaa toki tulla, mutta itse olen skeptinen edes sen suhteen, että pakollinen tunnistautuminen astuisi joskus voimaan pelikoneissa. Tämän toteutuminen tarkoittaisi aika rajua pudotusta veikkauksen tuloksessa.
Kannattaa siis pyrkiä sinnikkäästi eroon siitä pelaamisesta. Tiedostaa se tosiseikka, että homma ei ole omassa hallinnassa ja hakea itselleen apua. Sitä on kuitenkin tarjolla. Veikkaan, että moni häpeää tätä ongelmaa, eikä uskalla kertoa mitä kaikkea se pelaaminen on aiheuttanut. Ei kannata sen häpeän olla se este, joka estää avun hakemisen itselleen ja riippuvuudesta vapautumisen. Kukaan ei tule sinulle nauramaan tai ongelmaasi vähättelemään kun siitä kerrot.
Peliriippuvuus on aivan samanlainen riippuvuus kuin vaikkapa heroiinin piikittäminen tai alkoholismi. Jostain syystä siitä on vain tehty salonkikelpoista.
Eroon pääseminen ei ole mitään mitään helppoa, mutta täysin mahdollista.
-Nimimerkillä yli kymmenen vuotta samassa suossa rämpinyt.
Koska uhkapelaamisen tarjoaminen tuottaa niin valtavia voittoja tietyille tahoille,
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
pelirippuvuus on luokiteltu aivosairaudeksi joten näinkö saa vapaasti käyttää hyväksi aivosairaita Suomessa?
- Anonyymi
>pelirippuvuus on luokiteltu aivosairaudeksi joten näinkö saa vapaasti käyttää hyväksi aivosairaita Suomessa?
Luuletko oikeasti, että joku ajaa rahan edelle nykypäivän maailmassa? Luuletko, että nämä tyypit tuntevat minkäänlaista empatiaa, jos joku vaikka ampuu aivonsa seinälle pelaamisen takia? Ei heitä kiinnosta kuin raha. Se on ihan sama kuinka monen ihmisen elämän se pelaaminen tuhoaa, kunhan he saavat rahansa. - Anonyymi
tuo on ikävä totuus.
- Anonyymi
Peliautomaateista monen on vieroittanut vasta kuolema tai jokin muu sairaus.
- Anonyymi
Se ei ole peliautomaattien syytä, kun joku itseään hillitsemätön syytää vähäisetkin rahansa niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole peliautomaattien syytä, kun joku itseään hillitsemätön syytää vähäisetkin rahansa niihin.
Eihän se ole alkoholin tai subutexinkaan vika, että joku hillitsemätön syytää vähäisetkin rahansa niihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728