Miten se on voitu tehdä noin vaikeaksi ettei sinne pysty registöröitymään?
Laittaa salasanaksi mitä vaan niin aina se hylkää.
Kuinka saisin sen onnistumaan?
Regiteröiminen mintin foorumille
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne linukskurttaukset ovat :-D
- Anonyymi
Linuxit ei ole mitään kurttauksia eikä tuolla foorumille rekkaamisella ole linuxien kanssa mitään tekemistä!!! Voisit painua muualle täältä!
- Anonyymi
Siinähän ne ohjeet ovat vasemmalla, valitettavasti englanniksi.
-Käyttäjätunnukseksi minimi 3 isot ja pienet kirjainta kelpasi
-Salasana minimi 10 merkkiä: isoja- ja pieniä kirjaimia sekä numeroita ja myös merkkejä joita löytyy numeroiden yläpuolelta.
-Toimiva sähköpostiosoite
-Aikavyöhyke Eurooppa Helsinki
-Ja sitten > Submit <
Sitten pölähti sähköpostiin ilmoitus.
Noin tuo äsken onnistui ( jos nyt kaikki muistin)
Tuolle yhdelle kuppendaalille: Ilmankos Windows on täynnä haittaohjelmia. HeH Hee Jopa minä, Windows-only man, olen onnistunut rekisteröitymään ihan laakista Mint-foorumille. Olen kyllä sen mintin jo jyrännyt, ei ole kympin haastajaksi.
- Anonyymi
Mitäs sit täällä hillut kun et linuxeista tykkää ja olet windows-only-man? Ihan vaan huvikses toisia ärsyttääkses linuxeja haukkumalla?
- Anonyymi
Kyllä se rekisteröityminen menee ihan normaalisti, tarkista että ei mikään laajennos tai asetus estä evästeen asettamista.
- Anonyymi
Ap. siis halusi liittyä hinttifoorumille. Pahoittelen, en voi auttaa.
- Anonyymi
Sinä näet hinttejä joka paikassa, sellaisessakin missä niitä ei ole. Oletko kovastikin kiinnostunut asiasta, mustasukkainenko, kun et halua auttaa.
- Anonyymi
Taitaa hinttipoju luulla kaikkia toisia hinteiksi, sellaista se oman seksuaalisuuden epävarmuus teettää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289