Kun yleensä vesitesti tehdään ulkoapäin tulevaa vettä vastaan, niin kootassa vesi laitetaan sisälle. Jos 500 m matkalla ei valu yli 1000 litraa ulos, se on hyvän merkki kootalle. Näin ei ollenkaan itäblokin tavan mukaan ajatella ollenkaan sitä, että sadevesi tuleekin ulkoa päin. Siksi ovipahvit kastuu aina ihan veteläksi.
Mitä mieltä?
kooda on tehnyt virheen vesitestissä
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäkö mieltä, no ole vain surkea ja onneton rölli.
- Anonyymi
Huonosti toteutettu kosteuden poisto ja siitä kärsii omistajat!
- Anonyymi
Mulla alkaa kuskin penkki Avessa kastua siinä. 30-40 km ajon jälkeen. Mistähän lähtisi etsimään vuotoa?
- Anonyymi
Mielipuolta.
Ei ole ainoa virhe skoodassa.
- Anonyymi
Kummalleko puolelle? No mielipuolelle tietenkin.
- Anonyymi
Puolittain mielekästä.
- Anonyymi
Ainakaan ovista vesi ei tule ulos millään oktaaviassa jos ei taavin oviin poraa reikiä oven alapuolelle. Sitten sieltä kyllä lorottaa hauskasti vedet porausteijistä pois näin sulaan aikaan ainakin
- Anonyymi
Ootko kattonu, siellä on tehdas ko asian johuomioinut? Et? No eihän sulla ole Skodaakaan... 😁
- Anonyymi
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-corolla-nousi-ylivoimaisesti-suomen-myydyimmaksi-autoksi-toyotan-myynti-oli-heinakuussa-ylivoimaista/
Toyotan myynti käy.Homeiset itälintat jäi kauas taa.
vaikka vähentäisi kaikkien corolloiden luvut pois..
Nooh.skeida onkin vain leasing linta.Ei kukaan hullu skeidaa omaksi halua.- Anonyymi
Tervetuloa takaisin! Olemme kaivanneet Sinua. Itse olin suorastaan huolissani, onneksi voit taas "hyvin"?
Laitathan taas copypaste-faktaa Skodasta. - Anonyymi
Skeidan voi ostaa joku gääggänä tai wannabe-pärinäpetteri (rs-malli) muuten ovat vain halpaarvoisia liisinki linttanoita
- Anonyymi
Eihän vokkelolla ole tarjota edes nykyaikaisia moottoreitakaan..öljyä polttavat tdi ja tsi moottorit ovat muinaisjäänteitä..
räjähtävistä dsg laatikoista puhumattakaan..
ja vw.n hybriditkin keskeneräisiä susia..
heheehaahaa- Anonyymi
ihahahahahahahahahhaaaah
Vuotavat vettäki!
Toyota maailman paras valmistaja ei koskaan vikoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136