Pitkästä aikaa talven viilentämä sydän tunsi jotain kaunista. Kauneinta jota olen koskaan nähnyt. En voinut olla katsomatta kauniisiin silmiisi, villamyssyn alle.
Hymysi sai minut tuntemaan sellaista onnellisuutta, jota moni tärkeä ystäväni on koskaan saanut aikaan. Kiitos siitä. Nyt jaksan taas kahlata läpi kevään tietäen että maailmasta ei olekaan kaikki kauneus kadonnut.
Rakkauden raitiovaunu
3
665
Vastaukset
hymy lämmittää aina mielen
- kenties..
odotin niin sinun näkemistä ja vihdoin satuit eteeni..juuri kun vähiten osasin odottaa. Tulit yöllä uneenikin..
- Mies ilman pipoa
Illalla katselin taivaalle hakien sieltä tähtiä, jotta näkisin edes osan siitä loistosta joka paloi silmissäsi katoessamme toisiamme. Tuntui niin oudolta kun se ei ollutkaan ujo vilkaisu, vaan sinä katsoit minua ja minä sinua, kuin kuiskaten kysymysmerkkejä.
En tiedä kuka sinä olet ja miksi minun pitää vielä tavata sinut. Tunteita ei aina tarvitse ymmärtää, on vain uskottava että vielä joskus törmäämme niin, ettemme pääsekään enää jatkamaan eri suuntiin. Ehkä ensi kerralla en lähdekään pois yhtäkkiä vaan matkustan päätepysäkille asti, jotta näkisin missä jäät pois - itse tekisit samoin. Siellä me sitten hymyiltäisiin. Yhdessä päätepysäkillä ja alkaisi sataa lunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791