Cherry!

n))

moi!
olen ollut ihastunut (?) erääseen poikaan jo 1,1 vuotta eli yli vuoden. poika ei pidä minusta ja luulin, että tämä tieto saisi minut unohtamaan pojan, mutta ei. en pysty ja aikaa on jo kulunut. pidän pojasta joka päivä enemmän ja enemmän, kun näen hänet minua itkettää ja kun ajattelen häntä, minua sattuu. olen kiintynyt häneen todella lujaa. en ole koskaan tuntenut samoin. ennen olin ollut ihastunut vain n. kuukauden, nyt on mennyt jo yli vuosi ja minua sattuu aivan hirveästi pojan miettiminen. sydämeen sattuu. kun kävelen kaduilla, joilla olin joskus hänet nähnyt, muistan heti sen tapahtuman ja näen sen edessäni. tämä poika opetti minulle tietämättään jotakin sellaista, mitä en ennen tiennyt edes olevan olemassa. hänen kotinsa ikkunoista tuleva pehmeä valo saa sydämeni lyömään nopeammin. toisaalta tämä tunne on ihana, mutta toisaalta kuolisin mielummin kuin, että menisin kihloihin jonkun toisen kanssa, sillä olin yrittänyt ihastua toisiin poikiin, mutta huomasinkin, että etsin niistä vain samaa kuin oikeasta rakastetustani. mitä minulle tapahtuu? en haluaisi koskaan unohtaa poikaa kuitenkaan, sillä silloin elämäni olisi.. sitä on vaikea kuvailla sanoin. koko tämä teksi oli vaikea kirjoittaa, koska en vain osaa kuvailla näitä asioita.
vaikka rakastuisinkin toiseen mieheen, etsin siitä uudesta niitä samoja piirteitä kuin rakastetustani ja ajatukseni silti palaavat vanhaan. mitä minä teen? tämä tilanne on niin.. omituinen..olen muuten yrittänyt unohtaa, mutta siitä ei tullut mitään... KIITOS TODELLA PALJON AVUSTA!

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri nyt Sinusta tuntuu, ettet koskaan pysty häntä unohtamaan, mutta kyllä hän aikanaan unohtuu tavatessasi Sen Oikean rakastettusi. Sinulla ei kuitenkaan ole kiire mihinkään, tämä suloisen kalvava ihastumisen tuska kuuluu nuoruuteen ja teini-ikään. Helli rakkauttasi rauhassa haaveissasi, ei sinun tarvitsekaan vielä ihastua kehenkään toiseen. Opit samalla tuntemaan itseäsi ja sitä, mikä sinua miellyttää.

Yritä kääntää ihastumisen tunne täysin positiiviseksi ja päästää turhauttavasta kivusta ja epätoivosta irti, sillä se vain syö energiaasi turhaan - puhdas kaunis rakkauden vaaleanpunainen energia sen sijaan kasvattaa sen moninkertaiseksi! Muista positiivisten ajatusten uskomaton voima! Kaunista kevättalven jatkoa Sinulle!

• n))

KIITOS todella paljon! ja hyvää kevättä Sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe