Miten miehet peittää ihastumistaan? Ja miten se näkyy lopulta jos elämäntilanne estää tunteitten näyttämisen (jos niin on)?
Miten saisin selville?
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse puuteroin nenän ennen ulos menoa
- Anonyymi
Minä laitan viltin pään yli, että ei näy ihastuminen.
- Anonyymi
Minulla on ainakin tapana, joko lukittaa katse tahottomasti tai hymyillä, hallita tunteita ja katsoa maahan.
- Anonyymi
Okei onko lisää tapoja joilla miehet peittää ihastuksensa?
- Anonyymi
En nykyään ihastu mitenkään helposti, mutta mielenkiintoa ihmistä kohtaan saattaa löytyä. Sinällään, käytöksessä ei varmaan juuri tapahdu eroa, olen kiinnostunut tai en. Saatan pitää etäisyyttä jossain määrin, jos olen kiinnostunut, tai en tuo itseäni tykö ihan niin ahkerasti mitä ehkä muiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Itse laitan hanskalokeroon karkkipaperit silloin
- Anonyymi
Minä käyttäydyn varmaan aika oudosti silloin kun olen oikeasti ihastunut. Menen lukkoon, tuijottelen, välttelen ja juoksen karkuun.
- Anonyymi
Ei ole lainkaan huomaavinaan tai sitten korostetusti on huomaavainen ja huomaavinaan
- Anonyymi
Yrittää olla coolisti ja esittää välinpitämätöntä. Samalla kuitenkin tarkkailee salaa, näkee, kuulee, haistaa, tiedostaa toisen olemuksen, sanat ja tekemiset tosi tarkkaan ja etsii niiden "salaisia" merkityksiä.
- Anonyymi
Ja kaikki nämä toisen käytöksen tulkinnat ja ”salaiset merkitykset” menevät aina pieleen😔
- Anonyymi
Viininpunahilkka kirjoitti:
Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...
En usko sukupuolen vaikuttavan tässä(kään) asiassa, miehiä ja naisia on joka lähtöön.
- Anonyymi
Näinkö sinä teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö sinä teet?
Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Missä näet ihastustasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näet ihastustasi?
Työpaikalla
- Anonyymi
Minä ujostelen ja koetan vältellä. Tällä hetkellä on menossa sellainen vaihe elämässä - ensimmäistä kertaa. Uskomatonta...
- Anonyymi
Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?
Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,
Älä kätke, nauti noista tunteista!
- Anonyymi
Välillä mies juttelee, katselee ja on kiinnostunut. Välillä ei ota mitään kontaktia. Joten en tiedä miten tämä yksilö ihastumistaan osoittaisi. Joten en tee itsekään mitään. Vaikka haluaisin tehdä paljonkin.
- Anonyymi
Tunnistin itseni tästä tekstistä. Liian on ihana yksilö vastapuolella ja vielä ei ole vaan uskaltautunut.
- Anonyymi
Miksi siis välillä tuo kontaktin välttely?
- Anonyymi
Ehkä vähän ujostelen?
- Anonyymi
Kaikille miehille naisille vinkiksi, että se ei oo kovin mukavaa ja ennemmin vähentää mahdollisuuksia ku parantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047