Miten saisin selville?

Anonyymi

Miten miehet peittää ihastumistaan? Ja miten se näkyy lopulta jos elämäntilanne estää tunteitten näyttämisen (jos niin on)?

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse puuteroin nenän ennen ulos menoa

• Anonyymi

Minä laitan viltin pään yli, että ei näy ihastuminen.

• Anonyymi

Minulla on ainakin tapana, joko lukittaa katse tahottomasti tai hymyillä, hallita tunteita ja katsoa maahan.

• Anonyymi

Okei onko lisää tapoja joilla miehet peittää ihastuksensa?

• Anonyymi

En nykyään ihastu mitenkään helposti, mutta mielenkiintoa ihmistä kohtaan saattaa löytyä. Sinällään, käytöksessä ei varmaan juuri tapahdu eroa, olen kiinnostunut tai en. Saatan pitää etäisyyttä jossain määrin, jos olen kiinnostunut, tai en tuo itseäni tykö ihan niin ahkerasti mitä ehkä muiden ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Itse laitan hanskalokeroon karkkipaperit silloin

• Anonyymi

Minä käyttäydyn varmaan aika oudosti silloin kun olen oikeasti ihastunut. Menen lukkoon, tuijottelen, välttelen ja juoksen karkuun.

• Anonyymi

Ei ole lainkaan huomaavinaan tai sitten korostetusti on huomaavainen ja huomaavinaan

• Anonyymi

Yrittää olla coolisti ja esittää välinpitämätöntä. Samalla kuitenkin tarkkailee salaa, näkee, kuulee, haistaa, tiedostaa toisen olemuksen, sanat ja tekemiset tosi tarkkaan ja etsii niiden "salaisia" merkityksiä.

• Anonyymi

Ja kaikki nämä toisen käytöksen tulkinnat ja ”salaiset merkitykset” menevät aina pieleen😔

• Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...

• Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

Siis eikö toi ole lähinnä meidän naisten synti...

En usko sukupuolen vaikuttavan tässä(kään) asiassa, miehiä ja naisia on joka lähtöön.

• Anonyymi

Näinkö sinä teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö sinä teet?

Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.

Missä näet ihastustasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näet ihastustasi?

Työpaikalla

• Anonyymi

Minä ujostelen ja koetan vältellä. Tällä hetkellä on menossa sellainen vaihe elämässä - ensimmäistä kertaa. Uskomatonta...

• Anonyymi

Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa olet elämässä ihastunut vai ensimmäistä kertaa koitat piilottaa ihastumista?

Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ihastunut näin tulisesti ja koetan sen kätkeä ja ikää on jo paljon.,

Älä kätke, nauti noista tunteista!

• Anonyymi

Välillä mies juttelee, katselee ja on kiinnostunut. Välillä ei ota mitään kontaktia. Joten en tiedä miten tämä yksilö ihastumistaan osoittaisi. Joten en tee itsekään mitään. Vaikka haluaisin tehdä paljonkin.

• Anonyymi

Tunnistin itseni tästä tekstistä. Liian on ihana yksilö vastapuolella ja vielä ei ole vaan uskaltautunut.

• Anonyymi

Miksi siis välillä tuo kontaktin välttely?

• Anonyymi

Ehkä vähän ujostelen?

• Anonyymi

Kaikille miehille naisille vinkiksi, että se ei oo kovin mukavaa ja ennemmin vähentää mahdollisuuksia ku parantaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe