https://hymy.fi/uutiset/outo-soppa-suomalaisliikemiehelle-ei-annettu-korjaamolta-mersua-kun-tama-uhkasi-valittaa-kuluttajaviranomaiselle/?shared=193054-5a849883-500
luulin että VW konsernin autoilijat joutuu näihin tilanteisiin?
kuluttajan suojaa mersut
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
tuleeko daciaankin nyt noin kalliit tulpat kun mersun koneet?
- Anonyymi
Kyllä on ollutkin piukassa, yleensä löystyvät ajan myötä!
- Anonyymi
Kyllä toyotankin huollossa on pantu asiakas maksamaan työntekijiden ja alilaadun aiheuttamat virheet
- Anonyymi
Mistäs sinä sen tiedät? Onko sinulla Toyota, ja olet sen vienyt huoltoon, jossa olet joutunut maksamaan alilaadun virheet vai?
- Anonyymi
Folkkarilla hajottavat öljypohjatkin silloin tällöin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Folkkarilla hajottavat öljypohjatkin silloin tällöin?
Folkkarilla vaihtoivat moottorin uuteen huollossa. Hinta oli 7000€. Seuraavassa huollossa vaihtavat kuulemma DSG laatikon. Näin minulle kerrottiin marmorilla. Hintaa ei tosin kerrottu ennakkoon.
Tämä oli osuuteni tähän keskusteluun. Mersut hajoaa mutta minä poika vaan solvaan Tohjoa siitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823