Aloin miettimään pari päivää sitten mikä on flirttailua ja mikä kohteliaisuutta? Vai ovatko ne sama asia vai riippuuko se ihan ihmisestä? Jos mies tarjoutuu ostamaan sinulle esimerkiksi kahvin, tarjoaa kyydin kotiin, kyselee suoraan parisuhteesta, hymyilee paljon ja viettää aikaasi kanssasi monta tuntia kun nähdään onko se flirttailua vai ihan kohteliaisuutta?
Flirttailua vai kohteliaisuutta?
1
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kohteliaisuutta todennäköisesti. Tai voi se olla flirttailakin. Ei näihin ole mitään selvää sääntöä. Flirtti voi olla myös ajanviete ilman et sen takana on muuta. Flirtti on vaan flirttiä. Kumpikaan näistä ei silti tarkoita välttämättä mitään. Voin olla noita itsekin noita kaikkia mitä kuvailit ja en silti olisi kiinnostunut siinä mielessä. Minulla on paljon naispuoleisia ystäviä ja noin voisi toimia myös miespuolisen kaverin kanssa:
"moi, mitä kuuluu. Älä hey, mä tarjoan nää kaljat. Ai siellä sataa, saat multa kyydin kotiin. Mitäs muuten, vieläkö on se sama mirkku kuvioissa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111