Olemme huolissamme suomen kielen asemasta maassamme. Pienen kielemme pahimmaksi viholliseksemme uskomme olevan meillä ns. pakkoruotsin. Samalla tuomitsemme siihen liittyvät useat epäoikeuden mukaiset etuudet ruotsinkielisillemme. "Operaatio lunipallolla" Ruotsalaisuuden päivänä 6.11. Liputamme puolitangossa klo 12-13 välisen ajan. Tällä viattomalla ja rauhallisella mielenilmauksella toivomme aloittavamme vierivän lumipallon tavoin kasvavan kansan liikkeen lopettaaksemme pakkoruotsin maassamme ja lopullisena tavoitteena Suomen yksikieliseksi julistautumisen, mitä se jo nyt käytännössä on, ja niiden länsimaisen enemmistödemokratian vastaiset etuuksien lopettaminen sirpalevähemmistö kielisiltämme eli suomenruotsalaisiltamme. Toivomme mahdollisimman usean tavallisen suomenkielisen suomalaisen osallistuvan tähän mielenilmaisuun. Se ei niinkään ole kohdistettu ruotsinkielisiämme kohtaan, vaan niitä poliittisia vaikuttajiamme kohtaan, jotka vastoin kansan etua ylläpitävät em. "laittomuuksia".
Ruotsalaisuuden päivä!
Suruliputtaja!
2
400
Vastaukset
- Yes!
Mukana ollaan!!!
- Korjaan
Se on "Operaatio lumipallo".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214