että täällä ketjussa olisi myös: Rukousvastauksia. - palsta:)
jokaiselle niitä "hyvän onnen, ns. hyvän tuurin asioita elämässä myös tapahtuu !??
koen itse, että Jumala toimii usein ihan "maalaisjärjellä", vaikka joskus myös yllätyksiä / "ihme"
olisi upeeta
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaako nyt pelkän otsikon vuoksi palstaa pystyttää.
- Anonyymi
Voi voi ... yksikään rukous ei ole vielä koskaan toiminut.
- Anonyymi
Rukousvastauksia ei ole olemassa.
- Anonyymi
aikas vähältä vaikuttaa, - rukousvastaukset !!?
- Anonyymi
Sain rukousvastauksen tänä aamuna.
Minulla oli yks tärkeä asia mietittävänä ja en keksinyt sitten millään että mitä pitäisi tehdä. Pyörin viime yönä vuoteessani ja pyysin Jumalaa kertomaan että mitä tekisin.
Aamulla kun heräsin sain ihan selvän neuvon että mitä tehdä. Nykyään pn pajon facebookissa ja somessa rukousryhmiä mutta ei kaikki ole siellä. Suomi24 on hiljennyt. Rukoillaan Big Brotherissa olevan uskovan evankelstan työn puolesta.
- Anonyymi
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa käyttää niin paljon facebukkia.
Mutta olen huomannut vahvasti että rukouspyyntöni kuullaan ja saan vastauksia.Uskomaton mielikuvitus. Onneksi en ole uskis.
- Anonyymi
Vastauksia on olemassa, rahaa saatu joskus ihmeellisellä tavalla.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt, vaikka en ole edes uskis.
Siellä missä on suhteellisesti paljon uskovaisia, menee surkeasti. Nälkä, köyhyys ja usko menee käsi kädessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242