Joka kuukausi on mennyt paremmin

Anonyymi

Tämä kuukausi on paras vuosikausiin, vähiten pelattuja pelejä kuin vuosiin. Summaa en laita mutta parempaa kohti ollaan menossa. Ensi kuukausi on vielä parempi. Kun lopettaa kaikkien automaattien pelaamisen on homma hallussa, nettipelaaminen on ollut poissa kuvioista jo pitkään. Ei tuo vaikeaa ole kun pitää mielessä että häviämistähän noiden veikkauksen pelien pelaaminen on. Mitä järkeä siinä on että häviää rahojaan muille? Ei yhtään mitään. Lopettakaa muutkin laitetaan veikkaus konkurssiin. Mokomakin ryöstöfirma. Pelkkää pahaa mieltä noista peleistä vain saa ja tyhjän lompsan☹️

7

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jostakin Veikkaus otta a miljardin voittoa vuosittain.

• Anonyymi

Ei enää minun rahoistani. Riitti tuolle valehtelijallle ja huiijarille rahojen jakaminen.

• Anonyymi

Toivottavasti loppuvuosi on heikoin vuosikolmannes Veikkauksen historiasssa. Itsepähän ovat ahneudellaaan ja ylimielisyydellään pilanneet loputkin Veikkauksen maineesta.

• Anonyymi

kokoomussakkiahan siellä ja käytös sen mukaista.

• Anonyymi

Hienoa, että olet pääsemässä irti pelaamisesta! Mutta itse kymmenen vuotta suossa rämpineenä tiedän, että ei se lopettaminen kaikilta onnistu vain päätöksellä. Joten suosittelen rohkeasti hyödyntämään tarjolla olevat palvelut pelaamiseen lopettamiseksi.

• Anonyymi

Ei ole varaa käydä pääkaupungin ryhmässä kun asuu itse eri kaupungissa. Ihan yksin tässä on selvitty ja ratkottu tätä ongelmaa.

• Anonyymi

Mull elokuun 1 päivän ilta alootti pahimman 8-kk:n aikoihin. Ajoin fillarilla ojaan tutussa kurvissa. Lantion seutuun tuli paha osuma. Jouduin käyttää idealsidettä kunei henkittä muuten voinu.
      Heti tuon rönyämisen jälkeen alkas sattuun lujaa olkapäähän. Eilen ti.20.8 yritin heitää oikealla kädellä viinapullon korkkia tieltään strapun alatasanteelta. Sattus sikanaan. Tiedän että siinä on kevyt murtuma.
      Se ei parane ikunas. Maanantai meni oman möhläyksen jälkeen ketuille. Ei hyvält näytä.
      ke.21.8 1.20

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe