Itte tein sen virheen että menin. Pyysin lyhentämään otsatukkaani sentillä ja lopputulos on aivan kaamea! Se nainen leikkasi yli puolet otsatukasta pois ja jäljelle jäänyt osa on epätasainen ja ohut..käsittelyn jälkeen menin käymään kolmella parturilla mutta vahinko oli jo tapahtunut ja nyt pitää odotella muutama kuukausi jotta tukka kasvaisi. Kiva että näytän kynityltä elukalta valmistujaisissani. En suosittele kenellekkään!
hiussalonki Natalia
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kuittia ei saa vaikka pyytää ja käy vain käteinen. Hämärää
- Anonyymi
Leikkausjälki oli valitettavan kehnoa. Koneella tehdyt rajat ihan onnettomia eikä parturi kuunnellut toiveitani. Pyysin siilin sivuilta ja takaa, eikä keskellä päätä oleviin hiuksiin tarvitse koskea. Parturi oli eri mieltä ja lyhensi hiuksia noin 4cm ja munasi koneella tehdyt rajat aivan totaalisesti. (minulla oli jo ennestään hyvät rajat, joita olisi voinut käyttää)
- Anonyymi
Epäilen suuresti veronmaksua. Ennen minua leikattiin miehen hiukset. Maksua ei lyöty kassaan. Hiusteni värjäyksen aikana leikattiin jälleen miehen hiukset, taaskaan ei lyöty maksua kassaan. Kun tuli oman maksuni vuoro, kysyttiin tarviiko kuitin. En tarvinnut, mutta kuvittelin, että maksu kuitenkin lyödään kassaan. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Eli vähintään kolmet hiukset hoidettiin ohi kassan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219