onko..

unmasked

Onko teidän mielestänne nightwish uskottavaa heviä??
itse en bändiä kuuntele, mutta olen asiaa miettinyt.

14

1288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • undone

Vitun väliä..

• olisi ollut vuosi sitten.. ei enää...

• KaamosMaster

Ei se kyllä kovin true ole, mutta ketä kiinnostaa. Ite ainaki tykkään. Ei see oo minulta pois jos jotku 12 vuotiaat teinitki tykkää siitä.

• frocus

mulle asia on yks ja sama kenen mielestä uskottavaa. ite oon ko. bändiä kuunnellut jo vuosia ja parempaa fiiliksenkohottajaa ei ole eteeni tullut. jokainen määritelkööt itse onko nightwishin musa uskottavaa vai ei, mä en siitä piirteestä välitä. on tärkeämpää se millasen olon musa saa aikaan.

• hähaehaä

eräskin kommentti "oli se vuosi sitte mutta ei enää", mielestäni nightwish on pysynyt suunnilleen samanlaisena aina. miten se vuodessa on muuttunut joksikin muuksi kuin uskottavaksi? mikä tekee bändistä uskottavan ja mikä ei? naurettavaa itkemistä jälleen kerran, koittakaa nyt "hevarit" kasvaa vähän, lapsellista sakkia täynnä.

• haksuu

"mulle asia on yks ja sama kenen mielestä uskottavaa. ite oon ko. bändiä kuunnellut jo vuosia ja parempaa fiiliksenkohottajaa ei ole eteeni tullut. jokainen määritelkööt itse onko nightwishin musa uskottavaa vai ei, mä en siitä piirteestä välitä. on tärkeämpää se millasen olon musa saa aikaan."   

Puhut asiaa minäkin pidän Nightwishiä suurimpana tunteitten herättäjänä! Veit sanat suustani olen aivan sanaton!!!! Olen myös kuunellut Nightwishiä alku ajoista lähtien, enkä aijo hylätä bändiä vain sen takia että se olisi menettänyt uskottavuuden!!!

• en tiiä mikä esim. minua vaivaa... kuuntelin vuosi sitten ihan innoissani nightwishiä.... uusi levy tuli ja porukka alko tykkäämään bändistä, nyt saatuani oncen ei paljoo innosta, en tiiä tarkkaan syytä...

Eihän sitä voi sanoa että bändi ois huonontunu, mutta oma kantani bändiin on ainakin muuttunut(olenko kasvanut vai nuortunut? :D )
        Onhan se siis aivan huippuluokan bändi ,sen osoittaa mm. sleepping sun tai angel fall first, mutta siinä vaan on sitä jotain...joka ei enää tempase...

• kakka

johan se nyt on perkele kun sitä tullaan niin kateelliseksi saman tien kun alkaa menestyä taitaa noita vaan vituttaa kun niitten omat suosikki bändit ei menesty yhtä hyvin...
        ja aivan varmasti esim. Metallicaakin kuuntelee jotkut pennut niin mitä väliä...ei mitään...

ja vaikken itekkään nyt ole mikään vanhus nii olen sentään tässä sentään kuunnellut heviä jo kymmenisen vuotta...

Nightwishia olen seurannut siitälähtien kun heidän ensimmäinen levynsä ilmestyi ja sama bändi se on vieläkin...musiikki vain paranee...

• jjj

within temtation on monta kertaa huonompi kuin nightwish

• bloody.mary

kun kysyit että onko se uskottavaa HEVIÄ, niin mietin vaan onko sen edes tarkoitus sopia perinteiseen hevin mittapuuhun. nightwish taitaa olla bändi joka ei sopisi mihinkään muuhunkaan genreen yhtään sen paremmin..

nightwish on silti mun mielestä hieno bändi ja ansaitsee suosionsa.
      ja niinku kaamosmaster sanoi, ei se oo multa mitään pois vaikka nuoremmatkin siitä pitäis.

• jeejee

Hyvä bändi ja hevigenressä ei itselle tuu mieleen muuta bändiä mitä kuuntelee vanhuksesta penskoihin.

• Eiköhän se ole ihan sama onko bändi uskottava vai ei. Tämä on niitä asioita joista voidaan kiistellä vaikka kuinka paljon. Vaikka en ole bändin mikään hillitön fani niin hyvää musiikkia he kyllä tekevät ja mitä sitten jos muutkin olennot kuin pelkästään HEVARIT tykkäävät kyseisestä bändistä. Oli sitten minkä ikäinen tahansa ei se väärin ole.
      Jokainen vääntää musiikkiaan omalla tyylillään oli se sitten uskottavaa tai ei.

• pink.triangle

Ei kai se uskottavuus huononnu siitä että on alkanut menestyy ulkomailla.

Myönnän toki että Once ei ole niin hyvä levy kuin vaikkapa Oceanborn, mutta ei se mikään pohja noteeraus oo.

Ei kai sillä oo mittään väliä onko bändi uskottava. Pitää kuunnella sellaista mistä pitää ite.

• Hevari

Ei uskottavuudella ole mitään väliä. Turhaan olet miettinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3687
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe