Olen suunnitellut ostavani puulieden päälle lämpöä varaavan vuolukivipatteriston. Lisäisi kuulemma lämmönvaraavuutta huimasti! Onko kellään kokemusta? Ja minulla on tapana laittaa ruokaa puuliedellä. Onkohan tällainen 55 mm paksu ja 700 x 470 mm laatta kovin raskas siirtää sivuun. Tietty laatta voisi olla kahdessa osassa. hmmm.. Mutta kertokaa joilla on tämä patteristo!
ja se tyhmä kysymys lopuksi. voiko tämän laatan päällä laittaa ruokaa :) vai pitääkö se siirtää sivuun, Kiehuuko pottukattila laatan päällä ????
Puuhellan päälle vuolukivi laatta
Anonyymi
1
4526
Vastaukset
- Anonyymi
Menee hellan kansi pilalle, en suosittele!!!!Tämän kanssa saa tosiaan olla varovainen. Appiukolla oli omassa vinttikamarissaan vuolukivilaattaa hellan päällä ettei yöllä palellut ja sen hellan kansi oli tosissaan aika kamalan näköiseksi vääntyilyt ja halkeillut. Meni yhden talven aikana j Eli en oikein voisi suositella tuota keinoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180