kun sitä aina silloin miettii kuinka kivaa olisi jonkun kanssa ihmetellä sateen ropinaa. Ihan vaan maata ja kuunnella sitä... mitä kovempaa ropinaa katosta kuuluu sataessa sen parempi. Näin kerrostalossa asuessa ei kuule kuin sateen ropinan ikkunaan.
Mikähän sateessa on
10
<50
Vastaukset
Kun on rajut sääilmiöt, ei pääse ulos toista pakoon:) Takkatulen loimutessa..
- Anonyymi
Hah niinpä :D noin se menee :D
- Anonyymi
Joo vaimon kanssa voisi kuunnella sateen ropinaa. Menisi viikonloppu ihan kivasti siten.
- Anonyymi
Paitsi jos on huopakatto talossa niin ei kuulu silloinkaan. Vain peltikatto jymisee.
- Anonyymi
Miani Pus 😘💕Sinun kanssasi kuunnella sadepisaroita 🌧️
- Anonyymi
Oi, se vasta olisi ihanaa sun kanssa Ihanuus❤️ Kainalossasi Söpöläinen💞😘 Pus!
- Anonyymi
Mikähän katto siinä sitten olisi? Peltikatto paukkuu, ei ropise mutta edullisin. Mutta kun tiilikatto kuuluu vanhempiin hirsitaloihin. Tai sitten ihan vaan se huopakate. Siihen sade ropisee mukavasti.
- Anonyymi
Sama se mikä katto kunhan sateella kuuluu ropinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se mikä katto kunhan sateella kuuluu ropinaa.
Selvä :D
- Anonyymi
Usein haaveillut tuosta myös, mutta ei se omassa mökissäkään sade ropise kattoon, kun on huopaa. Napsuu vain ikkunoihin ja ikkunalautoihin. Vain savupiippujen peltihatut ropisevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047