Moi! Olen 52v vapaa hetero mies.Ok näköinen,luotettava.Haen naisen tai parin seuraa.Rohkeasti viestiä tulemaan.
Haen naisen/parinseuraa Etelä-Savosta.
14
76
Vastaukset
- Anonyymi
Terve,olen 54 v mies, pääsetkö käymään täällä Etelä-Karjalassa, Savitaipaleella? Täällä olisi nainen, 60 v, minun hyvä ystävä, haluiaisi pitää sauna illan kahden miehen kanssa.On erittäin seksikäs ja hyvä sängyssä.
- Anonyymi
Kimpassa kokenut 55v. mies vois tulla. Yhteistietoja vaan.
- Anonyymi
Moi! Mies 54 Savitaipaleelta.Olen kiinnostunut teidän seurasta.Ota yhteyttä suomi24 treffi paltalla nimimerkiin johai.t: 52v mie Etelä-Savosta.
Terve, milloin pääsisit, laita mulle viestiä 24 treffit, Makita1,,,jos mahdollista niin kuvaa
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Mies 54 Savitaipaleelta.Olen kiinnostunut teidän seurasta.Ota yhteyttä suomi24 treffi paltalla nimimerkiin johai.t: 52v mie Etelä-Savosta.
Miten?
Savitaipaleen pari,,voisin tulla saunomaan sinneOlen 60v ukkomies ja miehen mitoissa ,milloinka Teille vain käy. Tavataan vaikka viikolla jossain sovitussa paikassa.
- Anonyymi
Ei tavata painu vanhainkotiin mummoja bylsimään fossiili
pääsetkö jo tänään?
- Anonyymi
Perjantai kävis minulle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184