Olen ihastunut yhteen puoli mustalaiseen poikaan ja hän väittää että se seurustele mutta silti tahalteen törmäilee minuun tuiotti vappu DIcessä koko ajan katto välillä vihaisesti puhu välillä tosi ilkeästi mulle olen niin ujo että en uskolla jutella sille hyvä että edes uskolla sano moi auttakaa pliis en tiedä mitä tehdä.
Olen ihastunut puoli mustalaiseen.
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Phyi
- Anonyymi
Pääkiinni puol 🐒. Rakkaus ei katso rajoja 🧐
- Anonyymi
Pikku vinkki, tollo:
Jos mustalainen katsoo ja puhuu sulle ilkeästi, niin kannattaa ottaa etäisyyttä, ennenkun sillä palaa lopullisesti pinna sun kyttäämisees. Selvästi ei tykkää sun vetisestä huomiostasi,mut tekee parhaansa ollakseen ees jotenkin kohtelias.
Uskomatonta, miten ihmiset haluaa tulkita edukseen ihan selvät viestit, itselläni samaa kokemusta miehistä, jotka ei vaan usko, etten ole kiinnostunut, vaan lähinnä vittuuntunut. - Anonyymi
Jos joku puhuu sinulle ilkeästi niin se tarkoittaa että hän ei pidä sinusta. Etsi silloin joku joka puhuu sinulle kauniisti.
- Anonyymi
Joo, ihan vaan annat tuon ihastumisen tunteen mennä ja kyllä se oikea seurustelukumppani vielä löytyy
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813