Gran Kanaria, Teneriffa, Palma, Lanzarote, Hierro, Fuenteventura, Comera,

Anonyymi

Sadat tuhannet suomalaiset ovat lomailleet ja talvehtineet Kanarian saarilla 50-luvulta alkaen. Itse aloitin sen vasta 70-luvulla. Lomailin noilla saarilla työelämässä ollessani ja nautin kaikista matkoistani. Nyt harmaantuneena eläkeläisenä paineet lomailuun ovat loppuneet, mutta mukava ilmasto ja lyhyt lentomatka houkuttelee kylmiksi kuukausiksi lämpimään. Kanarian saaret ovat osa Eurooppaa, vaikka ovatkin Espanjan Ahvenanmaata. Eli kannatan matkailua Kanarian saarille, jos haluaa lämmittelemään. Keskitalvella (tammi helmikuu) suosittelen Teneriffan ja Gran Kanarian eteläkärkiä. Kokemukseni muilta Kanarian saarilta ovat muutamien reissujen mittaisia. Kiehtovin paikka taisi olla La Palman lounaisrannikon Tazacorte. Lämmintä riitti ja ihmiset olivat sosiaalisia ja oikeasti kiinnostuneita siitä, mitä kerroin kotimaastani.
Luulen, ettei pappamainen sepustukseni kiinnosta Kuparipannu-karhumiehiä.

6

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sitten raapustit jos tiesit ettei ketään kiinnosta?

• Anonyymi

Tämä on kyllä on kyllä ihan ihmeellinen sivusto. Eri ihmisiä ja ravintoloita täällä saa kyllä haukkua mielin määrin. Sitten jos vastaat jollekin asiallisesti niin viesti poistetaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä kaikki asialliset viestit poistetaan ,itse kyselin vuokraasuntoa las Palmasista ,kun olen sinne lähdössä 3kk.

• Minua,joka myös aloitti kanarianlomailun -70 luvulla,tuo kyllä kiinnosti sen verran ,että vaivauduin vastaamaan. Niin kauan kun terveyttä riittää,niin kanarialle kerran,pari ,vuodessa.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe