tuntuu parhaalta? tai miten te miehet tykkäätte että sen teette? onhan niiiiiiin monta tapaa...
mikä suihinotossa
8
10549
Vastaukset
- 69 himo
nuolla naista siten että nainen on nelinkontin, siinä on kiihottavat näkymät ja pystyy nuolemaan naisen molemmat herkut. 69 on myös ihan ehdoton!
- Mysteriaa
tosi mukava asento saada suuseksiä! Osuu ja uppoo
Mysteriaa kirjoitti:
tosi mukava asento saada suuseksiä! Osuu ja uppoo
Minäkin pidän ko. asennosta. Hyvät näkymät ja helppo työskennellä!
- der alte
no minä ainakin kovaa ja syvälle..
- nainen20
kyllä ennemmin sitä että nainen ottaa mieheltä suihin :)
- ei niin nuori nainen
Minusta on parasta kuun saan nuolla pillua samalla kun mies nuolee minua ja sitten upottaa ison kalunsa minuun takaa.
Hyvältä tuntuu myös kun mies on seisaallaan takanani kalu pillussa. Minulla toinen jalka sängyllä,pöydällä tai vastaavalla ja nainen nuolee klitoristani.- Miten MMF
Miten olisi jos sinulla olisi takaapäin kulli sisällä ja samalla kun sinuun työnnytään takaapäin sinun klitoristasi nuolee toinen mies?? Tai sinun edessäsi pöydällä istuu mies ja saat imeä ja nuolla isoa kullia, hieroa sitä poskiisi samalla kun sinuun työnnytään takaapäin??
Tällaisesta on kokemusta (antajan puolesta) ja ex tyttöystävä oli "taivaassa" kun sai kahta isoa kalua yhtäaikaa.
- 0bmen
Monipuolisuus on ainakin melko tärkeää, ettei junnaa samalla lailla koko aikaa (paitsi lopuksi). Alussa ainakin itsellä joskus saa paineet nousemaan pieni leikittely. Se tuntuu myös jumalaiselta jos on vielä bokserit jalassa ja tyttö ottaa suuhunsa vielä hieman löysähkön kalun. Pieni terskan imeminen, joskus pallien hyväily, koko kalun nuoleminen, todella syvälle ottaminen ja sitten taas välillä riittävä tempo yhdisteltynä ainakin itselle toimii enemmän kuin loistavasti. Lopuksi ei kannata paljoa pidätellä vaan kun tuleminen on lähellä tuntuu ainakin itsellä parhaalta se, että suu menee mahdollisimman paljon terskan juurta edestakaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111