Meillä tulee miehen kanssa marraskuussa 10 vuotta täyteen ja haluaisimme sitä jotenkin juhlistaa.
Meillä on mahdollisuus saada lapset 1 yöksi hoitoon, mutta ongelma on se että rahaa ei juurikaan ole joten mitä spesiaalia tekisitte todella pienellä budjetilla ? :)
Ideoita kaipaillaan
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Laivaristeily ainakin ,jos viikolla pääsee, tosi edullinen, Turusta - Tukholmaan, yksi yö.
Tietty riippuu missä asutte. - Anonyymi
Laivat ei ole yhtään romanttisia paikkoja. treffit johonkin mökkin ja siellä kynttilä illallinen, sauna ja rakastelua.
- Anonyymi
Oi tää kuulostaa ihanalta ! Jos löytyisi jostain jokin mökki pariksi päiväksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi tää kuulostaa ihanalta ! Jos löytyisi jostain jokin mökki pariksi päiväksi :)
Ei niitä mökkejä vuokrata pariksi yöksi, yleensä viikko ainakin pitää olla.
- Anonyymi
Kyllä monet vuokraavat, kannattaa kysyä. Itse löysin torista joskus yhdeksi yöksi halvan, sauna ja pirtti. Ei kummoinen n. 100 €.
Sitten on näitä täyshoitokievareita juuri yhdeksi yöksi, esim Luomajärven hevoskievari. Olen seurannut heitä fb, hyvältä näyttää, eikä ole kovin kallis paikka. - Anonyymi
Joku mökki tai hotellihuone jostain päin suomea missä ette kumpikaan ole koskaan käyneet. Laatuaikaa yhdessä kokien uutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066