" Ikäkriisi "

Anonyymi

Nainen on niin kauan nuori kun häntä kiinnostaa vanhemmat miehet, vanhaksi tullessa häntä alkaa kiinnostaa nuoremmat miehet.

13

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Okei, sittenhän tässä ei ole hätäpäivää. Minua kiinnostaa mieheni, joka on minua vanhempi vain hiukan. Nuorempien miesten seurassa en viihdy, hehän ovat kuin lapsiani.
      Harmi ettei tämä taida toimia miesten kohdalla? Miehet vissiin onkin ikuisesti lapsia.

• Anonyymi

Ou nou! Mä oon aina ollu siis vanha!
      Olin aviossakin melkein 20vuotta mua 6vuotta nuoremman miehen kanssa.
      Iki-vanhus

• Anonyymi

Höh sanon minä. Minua on kiinnostanut aina miehet, ELOSSA olevat miehet. Nuorena elossa olivat oman ikäiset ja vanhemmat. Nyt kun yli 40 mittarissa niin huomaan että elossa on vain minua NUOREMMAT miehet. Oman ikäiset väsyneitä, perheen ja työn lannistamia. Ei riitä virtaa hoitaa perhettä, työtä, liikuntaharrasteita ja naista. Voi olla poikkeuksia mutta eipä näy. Pahoillani et näin lataan, mutta suru itsellä yhtä suuri siitä että mies väsynyt.

• Anonyymi

Ei mies ole väsynyt, hän ei vaan halua enää ruinata vanhalta ämmältä.

• Anonyymi

Nuoret miehet vaan on niin ihania

• Anonyymi

Minua kiinnostavat miehet, jotka eivät ole naimisissa. Mutta viimeisten 7 vuoden aikana kaikki miehet, jotka ovat minuun kiinnittäneet huomiota, ovat olleet ukkomiehiä. Että siksi...

• Anonyymi

No sitten mä oon aina ollut vanha. Nuori sen miehen pitää olla, eikä mikään lerppakikkeli.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa säilyn nuorena loppuikäni, sillä minua kiinnostavat vain itseäni vanhemmat maaseudun miehet, yksi kerrallaan.

• Anonyymi

Nainen on aina nainen. Mies on mies niin kauan kuin pystyy.
      Terveisiä vain kaikille pallomahaisille nysvämunille.

• Anonyymi

Mistä tiiät että pallomahaiset miehet on nysvämunia?
        Mä aina heilastellu sporttisten miesten kaa ni noista pallomahaisten vehkeistä ei oo kokemusta.😀

• Anonyymi

Minä olen kiinnostunut kaikenlaisista täysi-ikäsistä miehistä, joissa silmä lepää, miksikäs se sitten tekee minut, mihin kohtaan tulee kriisi? Karisma on se joka merkkaa, ei ikä nuorempi/vanhempi.

• Anonyymi

Ei me kaikki olla samanlaisia. Itse vanhempana naisena haluan ikäiseni miehen.

• Anonyymi

Itse nelikymppusenä pidän nuoremmista miehistä koska niissä on iloa ja virtaa. Varmaan aika sama kuin vanhemmilla miehillä nuorten naisten suhteen?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe