Nyt nyt vai teetkö sä mitään?
Mitä sä teet
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meen saunaan, pitkästä aikaa. Kuinka niin?
- Anonyymi
Laiskottelen ja kattelen ohjelmia. Oikee käsi vieläkin käyttökiellossa. (Tikattu)
- Anonyymi
Töitä :)
- Anonyymi
Sohvaa ja telkkua😊
- Anonyymi
Maalasin just terassin kaiteita. Tulin sisään hakemaan saunakamppeet 😐
- Anonyymi
Tein köyhiä ritareita iltapalaksi ja nyt mietin, että kauanko menee ennen kuin näkee taas varpaat mahan takaa.
- Anonyymi
Heräsin vähän reilu tunti sit päikkäreiltä ja kävin suihkussa. Nyt juon kahvia ja luen palstaa.
- Anonyymi
Pelasin yhtä konsolipeliä. Just laitoin laitteen latautuun.
- Anonyymi
Aloin juuri nyt katsomaan Liviltä "miksi lapset tappavat?" -nimistä dokumenttia.
- Anonyymi
Juon olutta ja katson leffaa.
- Anonyymi
Rentoudun. rankkat pari viikkoa takana töissä ja harrastuksissa, vaiks kivaa on ollutkin.
- Anonyymi
Ajattelen J-miestä..
Onkohan onnellinen?
Mitähän mahtaa tehdä nyt viikonloppuna.?- Anonyymi
Odottaa huomista juhlaa. Pari kaljaa juotuna.
- Anonyymi
Ei juo vaan tekee aina jotain hommaa. Mies osaa.
Voimia huomiselle nukkumaan.- Anonyymi
Kiitos neito kaunehin!
Tulin just leffasta. Haaveilen hänestä tapani mukaan. Siinähän tämä elämä kuluu.
- Anonyymi
Mitäs tuo paluumuuttaja tarkoittaa?
Sitä että laahustin täällä jo vuosia sitten ristiin rastiin. Ja vaikken tullut hullua hurskaammaksi olen samassa liemessä taas;) Kaipailemassa. Maailmanlopun paikka. En tosin taida olla ainoa, nimmareista päätellen...
- Anonyymi
Mistä maasta palasit?
- Anonyymi
Minkä leffan katsoit?
- Anonyymi
Ajan vuokra-autoa
- Anonyymi
Alan nukkumaan.
✨
Hyvää yötä. Jeesus myötä.
Ja Myhverölle spesiaalitoivotus🌠- Anonyymi
Voi, minulle toivoit hyvää yötä! Hyvää huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin. Noilla ajatuksilla painajaiset kiertävät kyllä kaukaa. Minä näin yksi yö tässä unta että Jeesus tuli hakemaan meidät pois. Hän ilmestyi taivaalle ja kutsui meitä, kielellä jonka kaikki ymmärsivät ja tapasin matkalla yhden vanhan ystäväni. Ehkä hänkin pelastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, minulle toivoit hyvää yötä! Hyvää huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin. Noilla ajatuksilla painajaiset kiertävät kyllä kaukaa. Minä näin yksi yö tässä unta että Jeesus tuli hakemaan meidät pois. Hän ilmestyi taivaalle ja kutsui meitä, kielellä jonka kaikki ymmärsivät ja tapasin matkalla yhden vanhan ystäväni. Ehkä hänkin pelastuu.
Hyvä huomen Myhveröinen!
Nukuin hyvin. Tosin heräilinkin pariin otteeseen... Hurja tuo Jeesus-unesi. Ihana. Tää ihmisen elämä on semmoista kilvoittelua. Itse koen, että olemme suuren armon varassa. Sitä toivoo pelastuvansa ja koittaa elää lähimmäisilleen hyvää tehden. Elän armon kerjäläisenä repaleisena loppuun asti. Silti toivoen. Toivon sinulle ja vanhalle ystävällesi kaikkea hyvää<3 <3
Lähden poimimaan mustaherukoita.
Ihanaa päivää sinulle.
Musiikkia kuuntelen tai kuuntelin..
Nyt nukkumaan.
https://m.youtube.com/watch?v=Lo4H6-pOY2k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047