Mitä sä teet

Anonyymi

Nyt nyt vai teetkö sä mitään?

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meen saunaan, pitkästä aikaa. Kuinka niin?

• Anonyymi

Laiskottelen ja kattelen ohjelmia. Oikee käsi vieläkin käyttökiellossa. (Tikattu)

• Anonyymi

Töitä :)

• Anonyymi

Sohvaa ja telkkua😊

• Anonyymi

Maalasin just terassin kaiteita. Tulin sisään hakemaan saunakamppeet 😐

• Anonyymi

Tein köyhiä ritareita iltapalaksi ja nyt mietin, että kauanko menee ennen kuin näkee taas varpaat mahan takaa.

• Anonyymi

Heräsin vähän reilu tunti sit päikkäreiltä ja kävin suihkussa. Nyt juon kahvia ja luen palstaa.

• Anonyymi

Pelasin yhtä konsolipeliä. Just laitoin laitteen latautuun.

• Anonyymi

Aloin juuri nyt katsomaan Liviltä "miksi lapset tappavat?" -nimistä dokumenttia.

• Anonyymi

Juon olutta ja katson leffaa.

• Anonyymi

Rentoudun. rankkat pari viikkoa takana töissä ja harrastuksissa, vaiks kivaa on ollutkin.

• Anonyymi

Ajattelen J-miestä..
      Onkohan onnellinen?
      Mitähän mahtaa tehdä nyt viikonloppuna.?

• Anonyymi

Odottaa huomista juhlaa. Pari kaljaa juotuna.

• Anonyymi

Ei juo vaan tekee aina jotain hommaa. Mies osaa.
      Voimia huomiselle nukkumaan.

• Anonyymi

Kiitos neito kaunehin!

• Tulin just leffasta. Haaveilen hänestä tapani mukaan. Siinähän tämä elämä kuluu.

• Anonyymi

Mitäs tuo paluumuuttaja tarkoittaa?

• Sitä että laahustin täällä jo vuosia sitten ristiin rastiin. Ja vaikken tullut hullua hurskaammaksi olen samassa liemessä taas;) Kaipailemassa. Maailmanlopun paikka. En tosin taida olla ainoa, nimmareista päätellen...

• Anonyymi

Mistä maasta palasit?

• Anonyymi

Minkä leffan katsoit?

• Hide & seek... Pehmokauhua sopivasti sateiseen iltaan. Oletpas utelias..

• Anonyymi

Ajan vuokra-autoa

• Anonyymi

Alan nukkumaan.

Hyvää yötä. Jeesus myötä.
      Ja Myhverölle spesiaalitoivotus🌠

• Anonyymi

Voi, minulle toivoit hyvää yötä! Hyvää huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin. Noilla ajatuksilla painajaiset kiertävät kyllä kaukaa. Minä näin yksi yö tässä unta että Jeesus tuli hakemaan meidät pois. Hän ilmestyi taivaalle ja kutsui meitä, kielellä jonka kaikki ymmärsivät ja tapasin matkalla yhden vanhan ystäväni. Ehkä hänkin pelastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, minulle toivoit hyvää yötä! Hyvää huomenta. Toivottavasti nukuit hyvin. Noilla ajatuksilla painajaiset kiertävät kyllä kaukaa. Minä näin yksi yö tässä unta että Jeesus tuli hakemaan meidät pois. Hän ilmestyi taivaalle ja kutsui meitä, kielellä jonka kaikki ymmärsivät ja tapasin matkalla yhden vanhan ystäväni. Ehkä hänkin pelastuu.

Hyvä huomen Myhveröinen!

Nukuin hyvin. Tosin heräilinkin pariin otteeseen... Hurja tuo Jeesus-unesi. Ihana. Tää ihmisen elämä on semmoista kilvoittelua. Itse koen, että olemme suuren armon varassa. Sitä toivoo pelastuvansa ja koittaa elää lähimmäisilleen hyvää tehden. Elän armon kerjäläisenä repaleisena loppuun asti. Silti toivoen. Toivon sinulle ja vanhalle ystävällesi kaikkea hyvää<3 <3
        Lähden poimimaan mustaherukoita.
        Ihanaa päivää sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5640
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1812
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1707
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1546
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      24
      1464
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1291
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      334
      1260
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      343
      1242
    10. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1235
    Aihe