Osaako kukaan kertoa miten bussit kulkee satamasta lentokentälle? Vai onko satamasta pitkä matka kävellä bussiasemalle,mistä lähtee bussit kentälle? Joskus kerran kauan aikaa sitten käynyt Rodoksella eikä mitään muistikuvaa. Ollaan tässä vähän kierrelty maailmaa,ja nyt on kotiinpalun aika. Turkin puolelta ollaan huomenna aamulla tulossa Rodokselle,josta paluulento Suomeen. Onko kenttä kovinkin ruuhkainen ,eli tarvitseeko varata enemmän kuin 2tuntia lähtöselvitykseen yms?
bussin kulku satamasta-kentälle
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
bussiasema on mandrakin satamassa,eli ihan lähellä.busseja menee kokoajan kentälle.uskon että 2h tuntia riittää,meillä kyllä riitti.
- Anonyymi
Satamasta Mandrakin busseille on 1-2 km, riippuen mihin laiva tulee.
Lentokenttä on sunnuntaiisn ruuhkainen. - Anonyymi
Taksien hinnat ovat siellä taksiaseman lähellä nähtävissä taululla. En ole itse käyttänyt takseja siellä, mutta uskoisin, että taulun tiedot pitävät paikkansa.
- Anonyymi
Muistaakseni taksiaseman talun mukaan matkan hinta Mandrakin satamasta lentokentälle olisi 25 euroa.
Tämä on vain oma muistikuvani, ei varma tieto. Itse matkustin matkanjärjestäjän bussilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229