Hei kaikille akvaarion pitkäaikaisille omistajille.
Minulla on ollut akvaario parisen vuotta ja tänään viimeksi jouduin lopettamaan yhden kalan vesipöhön takia. Asiasta tuli mieleeni, että mikä on "normaali" kalakuolemien määrä esimerkiksi vuositasolla? Kalojenhan pitäisi kuitenkin elää useampia, joskus jopa kymmeniä vuosia.
Onko yleistä, että vaikka kuinka yrittää hoitaa akvaariotaan hyvin, näitä kuolemia tulee (tai on pakko lopettaa)?
Masentaa, kun olen tehnyt kaikkeni akvaarion eteen ja vesiarvot, ruokinnat yms. Pitäisi olla ok.
Haluaisin tietää rehellisiä määriä kalakuolemista. Harkitsen jo akvaariosta luopumista tämän takia.
Normaali kalakuolemien määrä
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt tuollaisen takia luovuta. Kaloja on minullakin kuollut välillä,tauteja ja sairauksia tulee siinä missä ihmisilläkin.
Jatka ihmeessä akvaarion pitoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299