Niin vain kävi että

Anonyymi

Uusi Corolla hybrid kärsi tappion Skodalle laajassa vertailutestissä :)
Corollaa tiputti älyttömän kalliit huoltokulut vaikka on hybridi ja sisämelu ja ahdas takapenkki.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja Octavia on jo väistyvä vanha malli, aika onneton esitys Toyotalta.

• Anonyymi

Molemmat ihan shittii,skoda kärsii alemuus kompleksia.Tommosilla suomen tavikset ajelee kun varaa muuhun,ja paremmista tiedä.Kovia ,penkit yms huonot,äänet ,rengasäänet kuuluu sisälle kolisee huonoilla teillä.Kuopissa kova tössäys.

• Anonyymi

Mistä alemmuuskompleksista oikeasti puhut, omastasiko??
        Octavia on monessa Euroopan maassa myydyin automerkki nauttii suurta suosiota.

• Niin vain kävi että aloitusta ja vastausta siihen kirjoittaessani houruun luiskahti paska.

• Anonyymi

Skodan omistaneena tiedän että oikeasti nuo ilmoitetut huoltohinnat ei päde oikeassa elämässä.
      Esimerkiksi kun olet ajanut samoilla öljyillä 30 tkm, huolto lähes väkisin kauppaa Forte tai muuta vastaavaa käsittelyä. Samoin jarrujen avausta ja puhdistusta tyrkytetään.
      Unohtamatta öljyn lisäyksiä.
      Totta on että Toyotaa huolletaan teoriassa useammin, mutta huolto-ohjelmaan kuuluu kaikki tarpeellinen.
      Samanlaisia epämukavia kärryjä molemmat, mutta kummallakin voi ajaa jos itsetunto kestää.

• Anonyymi

Ne huoltohinnat hiukka syvältä. Ne käsittävät vain suodattimet ja öljyt.
        Molemmilta merkiltä puuttuvat ne ylimääräiset. Esim. 200tkm/5 vuotta antaa ja paljon paremmin suuntaa mitä huollot tulevat maksamaan ja siihen pitäisi ottaa mukaan useampi auto eikä vain molemmilta yksilöt.

• Anonyymi

Minulla on ollut Octavia 3 vuotta 5 kk ja kilometrejä on tullut 52000. Huoltoja olisi pitänyt olla 1 kpl mutta eipä ole vaan mittariston huoltoilmaisin on laittanut huoltoon 3 kertaa ja kaikki ovat" täysihintaisia" huoltoja erotuksena esim. Toyotan 145€:n välihuolloista. Varmaankin, jos tuo 30000 ehtisi tulla täyteen alle vuodessa ja riittävän pitkillä reissuilla huolto tulisi 30000 välein. Muuten Octavia on toiminut hyvin ekassa huollossa takuuna korjattua ilmastointilaitteen vuotoa lukuunottamatta.

• Anonyymi

Nissanin ja Kian tilalle olisi löytynyt parempiakin autoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe