Uusi Corolla hybrid kärsi tappion Skodalle laajassa vertailutestissä :)
Corollaa tiputti älyttömän kalliit huoltokulut vaikka on hybridi ja sisämelu ja ahdas takapenkki.
Niin vain kävi että
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Octavia on jo väistyvä vanha malli, aika onneton esitys Toyotalta.
- Anonyymi
Molemmat ihan shittii,skoda kärsii alemuus kompleksia.Tommosilla suomen tavikset ajelee kun varaa muuhun,ja paremmista tiedä.Kovia ,penkit yms huonot,äänet ,rengasäänet kuuluu sisälle kolisee huonoilla teillä.Kuopissa kova tössäys.
- Anonyymi
Mistä alemmuuskompleksista oikeasti puhut, omastasiko??
Octavia on monessa Euroopan maassa myydyin automerkki nauttii suurta suosiota.
Niin vain kävi että aloitusta ja vastausta siihen kirjoittaessani houruun luiskahti paska.
- Anonyymi
Skodan omistaneena tiedän että oikeasti nuo ilmoitetut huoltohinnat ei päde oikeassa elämässä.
Esimerkiksi kun olet ajanut samoilla öljyillä 30 tkm, huolto lähes väkisin kauppaa Forte tai muuta vastaavaa käsittelyä. Samoin jarrujen avausta ja puhdistusta tyrkytetään.
Unohtamatta öljyn lisäyksiä.
Totta on että Toyotaa huolletaan teoriassa useammin, mutta huolto-ohjelmaan kuuluu kaikki tarpeellinen.
Samanlaisia epämukavia kärryjä molemmat, mutta kummallakin voi ajaa jos itsetunto kestää.- Anonyymi
Ne huoltohinnat hiukka syvältä. Ne käsittävät vain suodattimet ja öljyt.
Molemmilta merkiltä puuttuvat ne ylimääräiset. Esim. 200tkm/5 vuotta antaa ja paljon paremmin suuntaa mitä huollot tulevat maksamaan ja siihen pitäisi ottaa mukaan useampi auto eikä vain molemmilta yksilöt. - Anonyymi
Minulla on ollut Octavia 3 vuotta 5 kk ja kilometrejä on tullut 52000. Huoltoja olisi pitänyt olla 1 kpl mutta eipä ole vaan mittariston huoltoilmaisin on laittanut huoltoon 3 kertaa ja kaikki ovat" täysihintaisia" huoltoja erotuksena esim. Toyotan 145€:n välihuolloista. Varmaankin, jos tuo 30000 ehtisi tulla täyteen alle vuodessa ja riittävän pitkillä reissuilla huolto tulisi 30000 välein. Muuten Octavia on toiminut hyvin ekassa huollossa takuuna korjattua ilmastointilaitteen vuotoa lukuunottamatta.
- Anonyymi
Nissanin ja Kian tilalle olisi löytynyt parempiakin autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236