Joo oon aika paniikissa et jos joku haluis auttaa niin KIITOS!! Mut tota ongelma on siis se et mul on ollu flunssa ja yli VIIKON ja onks tää ihan normaalia?? Pelkään ihan helvetisti et mul ois leukemia, ku mul on ollu viimeset viis päivää heikko olo, vähän niin kuin flunssan "viimenen päivä" viimeset viis päivää.. eli jos makaan tunnen olevani täysin terve mut jos nousen ylös ja liikun niin heti tulee flunssanen olo ja hiki. En tiiä mitä tää on, tämmöstä ei oo koskaan ollu. On ollu kyl kurkku kipee ja ääni maassa mutta silti... Ja en voi mennä verikokeisiin ku äitin mielestä ei oo mtn vakavaa, mut mä tunnen itteni ja nyt ei oo ihan kaikki kohallaan. Eli jos sul on jotain kokemusta leukemiasta niin pliis kommentoi mitä oireita sulla oli ja onks tää vaan flunssaa.. Arvostan jokasta kommenttia!!
Leukemia, flunssa?
3
512
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä flunssa voi kestää hyvin pitkään. Minulla oli kerran 3 viikkoa. Ei tuo ole mitenkään kummallista. Eikö leukemian oireina ole mustelmat iholla.
Olet varmasti ahdistunut muista syistä ja siksi nyt "luulosairas". - Anonyymi
Tulisipa mullekkin iso flunssa.. se puhdistaa. Nyt tuntuu että on niin tukossa ja kaikki myrkyt tekee tuhojaan jos ei pääse pois.
Mulla Just mustia mustelmia.. ja hirveen isoja! Nyt vihreitä mutta tuolla jossain on piilossa vielä.. tämän saa kun ei ole osannut nyt rakastaa - Anonyymi
Tavallisimmat oireet ovat väsymys, luukivut, verenvuodot ja sitkeät tulehdukset.
Aloittajalla tuskin mitään vakavaa, parantele rauhassa. Jotkut virukset ovat sitkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337