Moro!
Ärsyttääkö yritysten toimintatavat tai palvelu? Tuleeko annettua palautetta vai äänestettyä jaloillaan ja kerrottua jutusta kavereille?
Itse törmään ihan liian usein tapauksiin, joissa jonkin yksinkertaisen asian suorittamisesta on tehty ihan käsittämättömän mutkikasta ja hankalaa.
Arvelen silti, että suurin osa meistä ei kuitenkaan jaksa aina antaa kunnon palautetta koetuista ongelmista. Ärtymyksen keskellä se tuntuu usein liian hankalalta ja aikaa vievältä – painamme korkeintaan kiukunpunaista painonappia hymynaaman sijaan, puremme hammasta ja jatkamme matkaa. Pientä helpotusta asiaan saa tietysti kertomalla kokemuksestaan kavereille.
Yritykset kuitenkin toivovat saavansa kunnollista palautetta asiakkailtaan. Sen avulla ainakin osa yrityksistä yrittää kehittää toimintatapojaan ja siten asiakkaittensa tyytyväisyyttä. Lopulta kannattavuuskin paranee. Ja onhan siitä jotain iloa myös meille asiakkaillekin!
Millaisia kokemuksia sinulla on yrityksistä ja vastaavista? Sujuvatko asioinnit ongelmitta hymyn kera vai onko tilanne useinkin päinvastoin?
Linkin kautta voi myös osallistua myös pikku kyselyyn aiheen tiimoilta. Vain 14 kysymystä, enimmäkseen monivalintoja. Vastaaminen vie vain pari minuuttia! Kysely liittyy opintojeni harjoitteluun.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdVdyX8SPcoNa0COxPsZIOMm9nXsRV7Kh_7cH_yc3jso-SatQ/viewform?usp=sf_link
Mättääkö yritysten kanssa asiointi?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289