Paras konsertti jossa olen koskaan ollut.Naisella on ääntä!
Konsertti oli mahtava!
6
1160
Vastaukset
- siis mikä
Naisella oli ääntä. Tarkoitatko Karita Mattilaa?
- jaag
aivan uskomattoman typerä..
- mollu.
oli se show todella upea ja ääni ylettyi niin kauniisti saliin...ja oli vielä kaiken lisäksi hauskakin...
olisipa janis joplin vielä elossa...se on paras..- survivor chick
joo oli aivan tosi upea elämys koko keikka.
mahtava esiintyjä ja sika hyvä huumori, hyviä vitsejä oli!! hehee :) livenä laulo melkeinpäs paremmin kuin levyillä ;) - uudestaan
survivor chick kirjoitti:
joo oli aivan tosi upea elämys koko keikka.
mahtava esiintyjä ja sika hyvä huumori, hyviä vitsejä oli!! hehee :) livenä laulo melkeinpäs paremmin kuin levyillä ;)konsertoimaan suomeen. Oli mahtava keikka.
Ainut naislaulaja, joka iskee mun tajuntaan! Ihan sekona olen kuunnellut sen levyjä jo monta viikkoa.......... - poika 14 v.
uudestaan kirjoitti:
konsertoimaan suomeen. Oli mahtava keikka.
Ainut naislaulaja, joka iskee mun tajuntaan! Ihan sekona olen kuunnellut sen levyjä jo monta viikkoa..........se on kyllä aivan uskomaton. oon poika 14 vee ja rakastan sitä. sen ääni ja koko keikka oli sillon upee. ja vielä hauskakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358