Kirjoittaako Mano de Wit kaikki palstan viestit? Niin puolesta kuin vastaan ja yrittää näin saada palstan mielenkiintoiseksi ja lukijoita palstalle. Aina kun Mano striimaa, ei palstalle tule ensimmäistäkään viestiä. Manon striimit on menettäneet katsojat ja samoin Manon nettilehti. Ja näin yritetään saada mielenkiinto heräämään ja eurovirta kulkemaan omaan pussiin.
Kirjoitatko Mano kaikki palstan viestit?
Anonyymi
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Aina jaksat väittää samaa
- Anonyymi
Manon vaalitilaisuudesta autenttinen video. On hurja tilanne. Eikö kokouksen järjestäjän eli Manon olisi pitänyt lopettaa tilaisuus, kun ei saa järjestystä pidettyä muuta kuin nyrkein?
https://youtu.be/OBfV_stwv50- Anonyymi
Mikä saa Manon veren kuohumaan ja nyrkit heilumaan?
Mano, nämähän ovat lapsia.
- Anonyymi
Mano on kieltämättä tämän palstan aktiivisimpia kirjoittajia. Runsaasti kirjoittamalla Mano ei tietysti pysty pitämään kirjoitustensa tasoa kovin korkealla. Määrä ei korvaa laatua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184