Monta päivää tuore kala säilyy jääkaapissa. Uskaltaako viikon vanhaa kalaa syödä, vai onko siihen tullut jo jotain bakteereja. Kun ei viitis buklaa mutta ei viittis heittää vekskään. Ainakin joku kylmäsavustettu lohi säilyy yli viikon mutta tuore? Sarjassa tyhmät kysymykset. Thanks
Monta päivää tuore kala säilyy jääkaapissa?
Anonyymi
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en söisi enää kaksi päivää vanhaa raakana säilytettyä kalaa.
Tuolta löytyy lisää tietoa asiasta:
https://www.ruokavirasto.fi/henkiloasiakkaat/tietoa-elintarvikkeista/kasittely-ja-sailyttaminen/lampotila/tietoa-elintarvikkeiden-sailytysajoista/- Anonyymi
Kiitos. Vain yhden päivän, kovin on varovaista. Eikö ainakin jokin kylmäsavustettu lohi kestä melkein viikon. Ajattelen että huonot bakteerit karaistaa. Voin olla väärässä.
- Anonyymi
Kyllä kala säilyy 3-4 päivää sanotaan mitä vain. Savustettu viikon. Ja graavilohi yli sen, noin viikon suurinpiirtein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358