Käytän käteistä ruokakaupoissa, huollonmaksuissa yms. lähes 100%
Aina kun jää kolikoita heitän ne minun lasipurkkeihin joissa on nyt noin 10 000e
kohta 5vuodessa.
Olin ennen fiksun näköisenä, modernina, aivopestynä lampaana vinguttanut korttia ja rahat oli aina loppu.
Kun siirryin käteiseen siitä minulle on seurannut pelkkää hyvää.
Laskut maksan normaalisti verkkopankissa. Sitten nostan jäljellä olevat rahat lähes kaikki pois.
Pitää opetella laittaa noihin rahastoihin vissiin tjt.. Eipä ole mikään rahasto vielä tuottanut niin hyvin kuin kolikot :D
Kannattaa kokeilla jossei muuten säästäminen onnistu.
säästäminen kolikoilla
Anonyymi
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
teet ihan oikein
- Anonyymi
Vielä enemmän säästäisit, kun käyttäisit vähemmän rahaa. Tai siirrät suoraan samalla kun maksat laskut niin halutun säästösumman säästötilille. Ei tuo käteinen sovi enää kuin talousrikollisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015