Kannattaako ostaa vw tai skoda jossa DSG? 2017 vuosimallia ja kumpaakaan ei ole ajettu yli 60tuhatta. Automaatteja tosiaan molemmat, farkkumallisia ja dieseleitä.
Teenkö elämäni virheen jos ostan sellaisen?
DSG-VAIHTEISTO
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Osta pois..testaa ensin kuin rasittava sillon ajaa..
Merkillä ei varmasti ole merkitystä. Sen verran tuoreita autoja, joten lapsuksia ei noissa DSG7 laatikoissa enää ole. Varmistaisin, että kaikki huollot tehty valtuutetuissa liikkeissä ajallaan, ja ottaisin ostoturvan autoon korvaamaan kaikki ei-kuluvien osien ongelmat ainakin vuodeksi. Omalla ajotyylillä voi varmasti vaikuttaa laatikon toimintaan ja kestävyyteen.
- Anonyymi
Noita suorakytkentälaatikoita on ties kuinka monella merkillä ja hyviä ja kestäviä ovat. Aina löytyy jotain mitätöntä valitettavaa jos oikein hakee, kuten liikkeelle lähtö on jossain tilanteessa hieman töksähtelevää, mutta siihen tottuu.
Omanlaiset ongelmat on ihan kaikissa automaateissa, toiset viivyttelee alaspäin vaihdoissa tai luistavat likaa jne....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471