Hips!!
Missä kaupoissa myydään lintujen valjaita??
Olisko sellanen eläinkauppa Hesas!??
Valjaita
7
585
Vastaukset
- -M-
Esim Espoon Eläinkeskuksella valjaita on ollut myynnissä:
http://www.elainkeskus.net/- -N-
Kaupan valjaat on tosi vaikea saada päälle, joten kaikkein parhaiten saa tehtyä itse, tai tilata itsetehdyt. :)
- ihmiset
-N- kirjoitti:
Kaupan valjaat on tosi vaikea saada päälle, joten kaikkein parhaiten saa tehtyä itse, tai tilata itsetehdyt. :)
valjastako niitä lintujanne!ei ne tykkää muutoinkaan kiinniotosta!miettikää nyt vähän epäitsekkäämmin!
- -M-
ihmiset kirjoitti:
valjastako niitä lintujanne!ei ne tykkää muutoinkaan kiinniotosta!miettikää nyt vähän epäitsekkäämmin!
Kesy lintu kyllä kestää käsittelyä ja on mielellään ihmisen rapsuteltavana ja pyöriteltävänä, tällainen lintu yleensä tottuu valjaisiinkin varsin nopeasti etenkin jos totutus aloitetaan nuorena. Arkaa, kiinniottamista ja kättä pelkäävää lintua ei tietenkään valjaisiin laiteta vaan ulkoilutetaan vain häkissä.
- Anni
ihmiset kirjoitti:
KESY lintu voi jopa NAUTTIA valjaista ja ulkoilusta. Samat asiat koskevat sitä kuin koiraakin ja koiran varmasti laittaisit hihnaan?
Mitä sitten pitäisi tehdä, jotta lintu saa nauttia ulkoilmasta ja elää paremmin terveämmin ja todennäköisesti pidempään, koska on onnellinen päästessään mukaan? Leikata siivet?
Meidän neitokakadupoika tulee heti luo kun kaivan valjaat esiin ja antaa kauniisti ne laittaa päälle.
TIETENKÄÄN valjaita ei tule pukea villille linnulle.
Minulta saa muuten tilattua halvalla (3-5e) valjaat pienelle linnulle :)
Laita viestiä anni.anni[at]netti.fi
- ?
entä ei kesy minulla on todella äkäinen lintu siis kakadu niin miten semmoselle voi valjaita laittaa
- -M-
Valjaat ovat edelleenkin tarkoitettu vain ja ainoastaan käsikesyille linnuille jotka antavat pyöritellä itseään mielin määrin eivätkä stressaannu käsittelystä. Aremmat tai muuten ei täysin käsiteltävissä olevat ulkoilutetaan häkissä.
Toki arkaa lintua voi kouluttaa ja kesyttää käsiteltävämmäksi, mutta siinä vaiheessa ei vielä ole valjailla mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096