aina ku oon ryyppäilly ni ei maista sen jälkeen ruokaa pariin päivään..ja kieli o iha valkoinen..onko muilla?? o kaikki muutkin olot..yöllä ei saa unta ja päivällä sätkii sängyssä..
makuaisti
4
2686
Vastaukset
- denso
Tuttu juttu... Krapulassa kielen päällä on jotain ihme kuonaa, joka ei lähde vaikka hammasharjalla rappaisi. Kestää pari päivää.
Nukkumista saa harjoitella muutaman yön ennenkuin kunnolla onnistuu, varsinkin jos on pitemmän aikaa ottanut kuppia.- äiti
Pese ensin hampaat hammastahnalla.
Sitten laitat 1/2 vesilasiin vademecum suuvettä
5 tippaa.
Kasta harja aineeseen ja harjaa kieli monta kertaa.
Lopuksi kurlaa kurkkusi suuvedellä niin kauan kuin liuosta riittää
Ja raikas hengitys taas. :-D
- krapulapeikko
Sama juttu. Ja sekin on kumma että koko ajan tekee mieli syödä jotain, mutta kaikki kumminkin maistuu ihan vehkeeltä!
- Anonyymi
Itse oireena lienee etten maista tupakkaa krapulassa maistuu jostai syystä pahvilta vaikka en ole sitä syönyt. Ei ole paljoa muita krapulaan liittyviä oireita paitsi että saatan oksentaa 2 sekuntin varoituksen jälkeen hyvin randomisti vaikka ei ole edes huono olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337