Mikä on totuus?
Totuus on se, mitä Exap sanoo. Hän ei voi erehtyä, sillä hän on jumala.
Aamen ja hallelujaa!
Exap! Exap! Exap!
Tahdomme lisää Exapia jä vähemmän jumalaa!
Exap on totuus
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään 8.9.2019 tulee TV seiskalta klo 12.15 ohjelma: Elää kuin Vapahtaja. Ohjelmassa paljon sapatista.
Katsokaapa.- Anonyymi
Voi katsoa myös arkistosta.
Kiitos luottamuksesta, mutta minä kirjoitan yleensä siitä, mikä on useimpien alan asiantuntijoiden näkemys kustakin asiasta.
Varoitus: Kun asioita pohtii todisteiden valossa, eikä ajaudu sokeaan uskoon joka perustuu vain joidenkin (vailla todisteita oleville) mielipiteille, se saattaa johtaa samalle kannalle kuin mitä minä edustan.
Olkaa siis hyvin varovaisia, etten vain pääse johtamaan ketään muiden ihmisten sokeista ja perusteettomista mielipiteistä kohti tervettä ajattelua.- Anonyymi
Miley Cyrus on lesbo. Vieläkö diggaat häntä?
Minäkin tykkään naisukupuolesta, kuten palttiarallaa puolet ihmiskunnasta. Joten mikäs siinä on ongelma ? Vaimoni lienee homo, koska hän tykkää miehistä.
Jälkimmäisessä on toki sellainen ongelma, että kyllä jokin on pielessä jos joku tykkää miehistä. ;)- Anonyymi
Exap kirjoitti:
Minäkin tykkään naisukupuolesta, kuten palttiarallaa puolet ihmiskunnasta. Joten mikäs siinä on ongelma ? Vaimoni lienee homo, koska hän tykkää miehistä.
Jälkimmäisessä on toki sellainen ongelma, että kyllä jokin on pielessä jos joku tykkää miehistä. ;)Sun vaimolla on molo!
Revi siitä!
- Anonyymi
Hävytöntä tekstiä!
Jokainen palstaa lukenut tietää sen, että Exap on vain ihminen, joka tuo esille oman tietämyksensä ja perustaa ne lähteisiin, joita suurin osa palstan adventisteista ei tunnista!
Exap on jalo mies, jonka vaimo rakastaa häntä ja pitää lapset hyvin kurissa!- Anonyymi
Näinkö on?
- Anonyymi
Moni ateisti on jalo mies.
- Anonyymi
Bi-nainen on paras kumppani. Heistä on vain positiivista sanottavaa.
- Anonyymi
Onko tämä palstan Exap Tie, Totuus ja Elämä?
Onko Hän Herra Jumala Kaikkivaltias? - Anonyymi
Olen väsynyt ja jätän hyvästit tälle palstalle.
Kiitos kaikille! - Anonyymi
Vitut se Exap mikään totuus ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047