Kyllä tuntuu pahalta kun nuoret työtkin ajavat skootterilla Kartanonkadulla usean auto ohi.
Mitä jos auto vaihtaa kaistaa, eikä huomaa mopoa. Tuleeko onnettomuus, sattuuko se.
Kyllä tuntuu pahalta kun nuoret työtkin ajavat skootterilla
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuntuu pahalta kun autoilijat luulevat olevansa joitain maanteiden kuninkaita. Miltä tuntuu kun kusi nousee päähän? Sattuuko se?
- Anonyymi
totta! tuntuu että pippeli lyhenee aina millillä kun joku ajaa mopolla mun bemarin ohi. tai siis rahoitusyhtiönhä se periaattees on. ja käytännöski.
- Anonyymi
kiitän fiksuista ja asiallisista vastauksista.
Näin viime vuonna kun mopoiolija kaatui, näin polven ja otsan kohdalta luuta. Vieläkin näkymä järkyttää. - Anonyymi
Kiilasitko autonromullasi?
- Anonyymi
Harjoitteletko asennetta jo työelämää peläten. Hyvin olet onnistunut, tuollaisella asenteella ei tarvi pelätä että joutuu töitä tekemään.
- Anonyymi
Minä en pelkää mitään. En työn tekemistä, en edes työttömyyttä. Asenteellasi on tosin pelättävissä että vielä murskaat mopoilijatytöt kuoliaaksi, jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden lisäksi. Muista sentään nauttia huumaavia tai viinaa ennen murhaa. Sillon pääset rosiksesta kuin koira veräjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813