Eläinkauppa nimeltä Calamari

Ennen tyytyväinen

Nykyään Lappeenrannan Calamarissa on todella huono palvelu. Pari myyjää siellä ei osaa asioitaan. Yksi nyt hetkisen aikaa tullut mukamas "hyvä" työntekijä leikkii eläimien kanssa vaikka niiden kanssa ei muuta tehdä kuin että ne ruokitaan ja vaihdetaan vedet.. Myyjät eivät saa totuttaa niitä itseensä! Tämä nuori uusi työntekijä ei sitä taida tajuta. Tällä nuorella työntekijällä on myös tapana jättää minua palvelematta.. Kerran tuossa viime viikolla odotin 20 min kassan luona.. Tuo nuori tyttö katseli siinä eikä tullut kassalle.
Kun olin tuon ajan odotellut sieltä tuli toinen.. Onneksi palvelutyöhön sopiva nainen.
Ei mässyttänyt suu levällään purkkaa kuten se nuori.. Onko tuo nuori oikea ihminen tuommoiseen paikkaan jos ei osaa kaikkia palvella?

14

3465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adar

Minulla on ihan samoja kokemuksia kyseisetä kaupasta... En siksi siellä enää ikinä käykään... Myyjät ovat olleet epäkohteliaita, yrittävät tyrkyttää kalleinta tuotettaan (jos halvempaa haluaa, niin se tarkoittaa että ei välitä lemmikistään..) ja asiantuntemus erittäin heikkoa...

• Mie vaan..

Heissan, teille molemmille!!

Ko.liikkeeseen työhön pyrkivänä tuntuu kurjalta
        seurata ko.keskustelua. Toivoisin kauppiaan osaavan palkat siihen oikean asenteen ja palvelualttiin ihmisen omaavan (toivoakseni minut).

T.Yli kymmenen vuoden asiakasppalvelualttiuden omaavana....

• Kyllä minäkin ennen asioin ko.liikkeessä mutta en enää aikoihin. En kokenut saavani sieltä asianmukaista palvelua. Kyllä lappeenrannassa on muitakin liikkeitä. Muissa liikkeissä PALVELLAAN ja lisäksi ainakin osa (minun tarvitsemani tuotteet) tuotteista ovat edullisempia!

• Koiraharrastaja

Olen ollut jo vuosia Calamarin asiakas ja nähnyt siellä tosiaankin monenlaisia myyjiä. Kuitenkin sieltä saa halutessaan asiantuntevaa palvelua, ainakin yksi myyjistä osaa vastata melkein kysymykseen kuin kysymykseen. Ostan jatkuvasti koiratarvikkeita, ruokaa yms. ja juuri Calamarista saan tarvitsemani tuotteet edullisimmin koko kaupungissa. Hintavertailua olen nimittäin tehnyt.

• entinen asiakas

sillä nuorella myyjällä ei ole minkäänlaista koulutusta, peruskoulunkin jättänyt kesken, joten minkälaista palvelua sieltä sitten voi odottaa ei minkäänlaista! itse vaidoin jo paikkaa ajat sitten, eihän siinä ahtaassa putiikissa kukaan viihdy!

• myös ex-asiakas

samma här. erittäin huonoa palvelua. kun olin ostamassa koiralleni hihnaa ja kyselin minkälaista myyjä suosittelisi, hän rupesi hoonoa soomea vääntämään ja kertomaan omasta novaskotian noutajastaan. jätin hihnan ostamatta ja vaihdoin liikettä.

• Milla

Ymmärrän oikein hyvin, että hän leikkii eläinten kanssa. Kyllähän niille täytyy pitää seuraakin, etteivät ne erakoidu ihmisistä täysin.
      Itse ostin Lappeenrannan Faunatarista 2rottaa, jotka ovat todella arat ja syy löytyy siitä, ettei niitä ole kunnolla totutettu ihmisiin.

• Ennen tyytyväinen

Jaahas.. Kyllä luulisin että järki sanoisi ettei niitä elämiä saa työntekijä itseensä totuttaa! Kasvattajan ymmärrän totuttavan poikaset itseensä, mutta tämä tyttö ei ole kasvattaja! Faunattaressa epäilen eläimien olevan arkoja myös siksi että niillä on ne terraariot näkyvillä ihmisille joista jotkin eivät osaa pitää sormia erossa vaan sörkkivät terraarion seinämiä.

• Jennifer
        Ennen tyytyväinen kirjoitti:

Jaahas.. Kyllä luulisin että järki sanoisi ettei niitä elämiä saa työntekijä itseensä totuttaa! Kasvattajan ymmärrän totuttavan poikaset itseensä, mutta tämä tyttö ei ole kasvattaja! Faunattaressa epäilen eläimien olevan arkoja myös siksi että niillä on ne terraariot näkyvillä ihmisille joista jotkin eivät osaa pitää sormia erossa vaan sörkkivät terraarion seinämiä.

..niin turha ruveta haukkumaan..vai tiedättekö?

• katsonut villirottaa silmiin

Ei rottia saisi tietentahtoen tuoda ihmisasuntoihin!! Viheliäisiä petoja ja paskatoosia ovat!! Henki pois vain siimahännältä heti kun sellaisen näkee.

• Ennen tyytyväinen
        Jennifer kirjoitti:

..niin turha ruveta haukkumaan..vai tiedättekö?

Olen ollut siellä töissä. Kaupassa on vikoja suuntaan jos toiseen se on myönnettävä vaikkei tahtoisikaan. Etenkin pahimmat viat ovat myyjissä ja siinä että sinne palkataan työkyvyttömiä teinejä!

• .........

sen muijan kuka siellä on töissä enkä yhtään ihmettele että asiakkaat on tyytymättömiä siellä saamaansa palveluun....

• mari

kauhee lumppu koko eukko! siis se joka OLI siellä töissä...

• Ennen tyytyväinen
        mari kirjoitti:

kauhee lumppu koko eukko! siis se joka OLI siellä töissä...

Tämä kyseinen henkilö jo lopettanut työnsä siellä? Ihmettelinkin että miten ei ole näkynyt. Sai aika nopeasti lähöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe