Erkki oli leuhka. Vihasin Erkkiä, olin katkera. Jengiimme kuului myös Veijo, Kake, minä, Risto ja naisista Maire, Anna, Seija ja se rillipää finninaamanen muija jonka nimeä en enää muista. Olin rakastunut Annaan mutta hän muutti Stokikseen ja alkoi parisuhteeseen ruotsalaisen naisen kanssa. Olin siitäkin katkera. Lopulta Eki lähti armeijaan, Veijo muutti pääkaupunkiseudulle, Risto tuli uskoon ja Kake kuoli junan alle ja Maire ja Seija lähtivät miesten perässä kaupunkiin.
Kujille jäi pyörimään se finninaamatyttö ja minä. Kylläpä mekin joskus tutustuttiin lähemmin, kun ei muutakaan ollut, mutta siitäkin on jo aikaa. Ihan jees muija sittenkin sekin taisi olla, jos oikein muistan.
Ja nyt en ole kellekään enää katkera. Siitäkin voi parantua. Kaipaan oikeastaan teitä vanhat kamut, jopa ylileuhkaa Erkkiä. Tervehdys vaan kuka itsensä tunnistaa, ja kauan eläköön koiransillan jengi.
Parantunut vihasta
Anonyymi
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttö aloitti e-pillerit ja kas finnit oli pois. Hän kuitenkin sitten tajusi ap:n olleen täysi mulkku. Katkeroitu ja löysi miehen ja muutti kaupunkiin. Näin maaseutu autioitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096