Zoofilia klubi

Anonyymi

Onko suomessa zoo kerhoa tai foorumia

13

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei taida ainakaan julkista olla.

• Anonyymi

Sähän sen voit perustaa kun sulla on siitä kokemustakin.

• Anonyymi

Jep,ei kai noista jutuista kauheesti ’kylillä huudella’ ; )

• Anonyymi

Tautipesäkkeet rulaa ja housuissa kuraa trallallaa

• Anonyymi

Laitoin sulle muuten postia ; )

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän sen voit perustaa kun sulla on siitä kokemustakin.

En ole koskaan toiminut kerhon vetäjänä.

• Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

En ole koskaan toiminut kerhon vetäjänä.

Elukoiden vedettävänähän sulla sitä kokemusta oli, joten ihan hyvin voisit toimii kerhon vetäjänäkin. Netistä vaan ohjeet ja anomaan tukirahaa sille.

• Anonyymi kirjoitti:

Elukoiden vedettävänähän sulla sitä kokemusta oli, joten ihan hyvin voisit toimii kerhon vetäjänäkin. Netistä vaan ohjeet ja anomaan tukirahaa sille.

Kyllä siinä puhutaan vähän eri asioista. Kerhon vetäminen on tarkkaa paperityötä. Voisin kyllä olla jäsen ja toimia aktiivisena kerhoemäntänä yhteisissä tapahtumissa.
        Tiettyä halua minulla on esiintymislavalle.

• Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

Kyllä siinä puhutaan vähän eri asioista. Kerhon vetäminen on tarkkaa paperityötä. Voisin kyllä olla jäsen ja toimia aktiivisena kerhoemäntänä yhteisissä tapahtumissa.
        Tiettyä halua minulla on esiintymislavalle.

Ottaisitko lavalke kanssasi esiintymään koiran vai hevosen? Ja mitä esittäisitte??

• Ei näytä olevan, kun molemmat asialliset keskustelufoorumit ovat lakanneet toimimasta. Kummassakaan tapauksessa ei luultavasti ollut kysymys lakien rikkomisesta, koska eläimeen sekaantuminen on edelleen laillista eikä ajatuksia edes voi kriminalisoida, vaan siitä että foorumin pyörittäminen vaatii työtä eikä ole ilmaistakaan. (Näistä syistä en ryhdy itsekään pyörittämään yhtään mitään.)

Kauan sitten toiminut kirjeenvaihtokerhokin lopetti, kun kaikki oli kerrottu eikä kenelläkään tuntunut olevan enää mitään uutta.

Tällä nimenomaisella Seksi-palstalla sen sijaan on ketju nimeltä Seksiä eläimen kanssa. Siinä on keskusteltu varsin maltillisesti ainakin siitä päätellen, ettei ketjusta ole viime aikoina poistettu juuri muuta kuin bottien kyhäämiä mainoksia. Kirjoita siis sinne, jos sinulla on kiinnostavia ja väkivallattomia muistikuvia tai fantasioita!

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. luin ketjun läpi ja oli mielenkiintoinen

• Anonyymi

Ei ole mitään zooklubeja eikä ole tarpeen ollakaan.

• Miksei ole tarpeen olla? Eläimeen sekaantuminen on sinänsä täysin laillista ja ajatuksia ja fantasioita ja muistoja ei voi kriminalisoida.

Kerrohan noin selvyyden vuoksi mitä oletat zoofiilien tekevän ja mitä klubeissa tehtävän. Katsotaan sitten oletko ollenkaan kartalla.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe