Joo, oon täällä ihan paniikissa joten vastaukset ois mukavia!! Ja nyt asiaan: mulla on ollut tosi outoja kipuja jaloissa, joskus kädessä, joskus kyljessä milloin missäkin. Olin myös äskeittäin joku 2 viikkoo flunssassa, mutta nyt olo on parempi. Ja kysynkin voiks tää olla leukemia, tai joku imukudossyöpä?? Oon 14v, ja ääh pelottaa.. ja eniten pelottaa ku ne kivut on sillee luissa. Ne on semmosii parin sekuntin kipuja, tulee ns jaksoissa. Eli pliis jos sulla on kokemusta/tietoa, kertokaa voiks mul olla leukemia tai joku muu syöpä, kiitos! :)
Leukemia, oireet??
Anonyymi
1
297
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa kasvukivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337