Makoilen tässä sohvalla ja levoton olo velloo alapäässä. Pillu sykkii ja tuntuu kostealta, nännit on ihan kovat. Tunnen kuinka kiimalima pyörii aivan häpyhuulilla valmiina valumaan ulos, pitäisi vain malttaa viedä sormet sinne, mutta taidan leikkiä nänneillä hetken... Nyt tekis hyvää, kun olis ihana kova kalu, jota nuolla ja imeä. Kiusaisin itseni hengiltä, kunnes sen vois hitaasti ujuttaa sisään.
Panettaako?
4
374
Vastaukset
- Anonyymi
Mun kovaa kalua saisit imeä! Sormettaisin samalla sun kosteaa pillua.
- Anonyymi
Olisi niin ihanaa suudella rintojasi ahnaasti, pyöritellä kieltä kovien nännien ympärillä. Jatkaa siitä alaspäin ja suudella koko matkalta kohti häpykumpua, kiertää herkin alue ja suudella sisäreisiä. Lopulta kieleni lipoisi häpyhuulia ja vaatisit jatkamaan kohti klitorista. Klitoris olisi kieleni käsittelyssä ja painaisin tiukkaan pilluusi sormen...
Vaude, ois ihana työntää kovan kaluni sun sisää :D
- Anonyymi
Kyllä voisin tulla ja upottaa kyrpäni turvonneeseen pilluusi samalla näykkien nännejäsi...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164