Mistähän saisi tilattua postia? Nykyään tulee niin harvoin, että kaikki mainoslehtisetkin kelpais. Kunhan ois printtimediaa :D nopeesti tulee postinen ja kebab-mainokset luettua ja vaikka raamattukurssitkin piristäis päivää! Oisko vinkkejä?
Mistä saisi postia?
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
tarkoitata varmaan ilmaista postia. Kyllä paperisia sanoma ja aikakauslehtiä helpostikin saat tilattua. Varmaan sinullekin tulee puhelinmyyjinen soittoja. Seuraavalla keralla et kettuile vaan vastaat iloisella mielellä soittoon ja tilaat kaikki aviisit joita kaupustelija tarjoaa.Sen jälkeen printistä ei tule olemaan puutetta huushollissasi. Toki pankkitilisi hupee pikavauhtia. Teet sen jota saat itsellesi hyvän mielen. Lukemisiin.
- Anonyymi
Jokainen jaettu kirje tai lehti kuluttaa luontoa, jos niitä tilaat, toivottavasti luet.
Värillisiin mainoksiin ei oikein takapuoltakaan voi pyyhkiä eikä kalaa kääriä :)
Itse olen saanut lopetettua lähes kaiken postin. Netti kulkee mukana ja mukava avata Hesari reissun päällä eikä postilaatikko turpoa kaikesta turhasta. Ja mikä parasta, netistä saa uutisia eikä vanhasia. Kannattaa kokeilla.- Anonyymi
Mutta nettihän on myös ilmastosyöppö.
- Anonyymi
Serveri keskusten sähköenergian muuttuminen lämmöksi voidaan ottaa talteen ja näin jo tehdäänkin. Ja kun sähkö tehdään uusiutuvalla tai atomivoimslaitoksissa, päästöt voidaan hallita eikä ilmasto lämpiä.
Jaettu paperinen tuote ja sen logistiikan sekä tuotannon aiheuttamat päästöt leviävät luontoon eikä niitä pystytä kokonaisuudessaan kierrättämään. Esim. rekat käyttävät fossiilisia polttoaineita sekä jakelussa että puunkorjaamisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nettihän on myös ilmastosyöppö.
netti on pahempi energiasyöppö kuin printtilehdet. Printtilehdet myös työllistävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748