(2 900 €) - Meni työntöhommiksi.
Käytettyjen autojen sarjassa Autotohtorin kuntotarkastukseen päätyy vuosimallin 2006 Skoda Octavia. Vajaan 3 000 euron hintaisesta autosta ei aluksi suurempia vikoja löytynyt, mutta sitten tapahtui jotakin erikoista. Diesel-Ocu ei lähtenytkään enää omin voimin nosturilta käyntiin.
Skoda Octavia 2.0 TDI Elegance
Mittarilukema: 250 506 km
Käyttöönotto: 22.12.2006
Hintapyynti autoliikkeessä: 2 900 €
https://www.apu.fi/videot/kaytetty-skoda-octavia-2-0-tdi-2-900-eur-meni-tyontohommiksi
Käytetty: Skoda Octavia 2.0 TDI
9
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäköhän siinä oli vikana?
- Anonyymi
Yksi sulake kyssähtänyt.
Ilmiö e ole erityisen harvinainen autoissa, joissa on sähköinen polttoainepumppu.
- Anonyymi
Skodasta tuli Toyota.
- Anonyymi
Vanhoissa ja paljon ajetuissa voi joskus olla jotain vikaa, sattui vaan nyt just tuohon kohtaan, voihan gauheaa.
- Anonyymi
Skooota, hihihihihihihihihii.
Lajille tyypillistä käytöstä. - Anonyymi
Olisiko lähtenyt tulille kammella vääntämällä?
T. Ogtaaviamies Ei muuta kun skooda hinurilla paaliin.
- Anonyymi
Hinurilla viedään nykyisin myös "oikeat länsiautot" huoltoon. Kun ei vikatilassa saa ajaa. Voi tulla ylimääräisiä päästöjä ja maailma ei pelastu...
- Anonyymi
Luonnollisesti kolmen tonnin korolla kestää ja kestää...
Ei koskaan vikoja, koska Toyota!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773